Home / חדשות / הייחודיות של אילנית בית חולים

הייחודיות של אילנית בית חולים

 

אוכלוסיות בעלות מוגבלות נדרשות לטיפול ייחודי, שיגרת חייהם של אותן אוכלוסיות דורשת לא רק סבלנות רבה אלא דרכים יעילות וכלים נכונים להתמודד עם מהלך חיים תקין ובריא. מתוך כך אילנית בית חולים מעמידה אל מול עיניה קודם כל את המטופל ואת צרכיו הייחודיים, ולצורך כך, מספקת ליווי אישי, מקצועי, המשלב חום, אהבה, סבלנות וכמובן אפשרויות רבות להשתלבות נכונה בשגרת חיים בריאה. משפחות מכל רחבי הארץ, אשר אינן מסוגלת לספק את הכלים הנכונים ואין להן את המשאבים המתאימים להתמודדות, מוזמנות להגיע אל בית החולים, שם יוכלו למצוא סביבה נעימה, ירוקה ושלווה ואנשי צוות מקצועיים.

כמעט כמו בבית

ההתנהלות של בית החולים אילנית למעשה שונה לחלוטין מכל מקום אחר בו תבקרו, סביבת המגורים ושיגרת ההתנהלות של המקום נועדו לתת מענה נעים, נוח ובית, החל מחדרי השינה הנקיים והמטופחים, חדר האוכל הנעים, המדשאות הירקות והסביבה הפסטורלית, הן בהחלט מקום נפלא לכל אלו אשר נזקקים לטיפול מיוחד ואינן יכולים לקבל אותו בביתם שלהם. הליווי הוא אישי ומיוחד, על מנת לספק את כל התנאים ואת המצע הטוב ביותר למען המטופלים במקום, עם סבלנות רבה ותחושת שליחות אמיתית של צוות העובדים המסור.

ליווי מקצועי ואישי

 

אין ספק, כי חוד החנית של המקום הוא הצוות הפועל בו, החל מרופאים מקצועיים, פסיכולוגים, מטפלים, כל אלו, מסורים מאוד לעבודתם ועושים אותה עם אהבה רבה וסבלנות אין קץ. בנוסף לכך, הליווי המקצועי נשען בהחלט על פעילויות רבות, המאפשרות למטפלים ליהנות מתחושת ביחד, מאחווה ושיתוף. במהלך היום יום מתקיימות סדנאות יצירה, פעילויות חוץ, משחקים חברתיים ועוד – אלו מאפשרים למטופלים לשפר את הכישורים החברתיים והאישיים שלהם.

אוכלוסיות בעלות קשיים ומוגבלויות זקוקות לטיפול מסור, אישי ומקצועי. אילנית בית חולים שיקומי הוקם במיוחד בעבור אוכלוסיות אלו ופועל על מנת לאפשר להם מתן מסגרת תומכת, חיובית ואישית. על מנת להשתלב בחברה, לפתח את הכישורים האישיים וליהנות מליווי מקצועי, צוות אילנית ישמח לקבל את פניכם, עם המון אהבה וסבלנות.

About nimrod

Check Also

אייקופונים- יתרונות המסחר האינטרנטי

  כיום שאנחנו נמצאים במאה ה-21, כיום אחד הדברים שחוסכים למשקי בית בישראל מאות שקלים …