Home / חדשות / יניב בלטר- מה נקנה השנה?

יניב בלטר- מה נקנה השנה?

חשבתם כבר מה לקנות השנה מתנות לחג, למשפחה, חברים,הורים? בהלת הקניות החלה כבר לפני החג. כל שנה אותו הדבר אנחנו שוברים את הראש מה נקנה לחג? נלך לאותו מקום או נגוון? איך יארזו את המתנה, והאם זה יתאים?

אטרקציות באילת- מדי שנה אנשים מבזבזים את מלא כספם ואת כל מה שקיבלו מתנה לחג מהעבודה לצורך קניית מתנות למשפחה, אנשים שהם מתארחים אצלם בכדי להרגיש שנתנו מתנה מספיק הולמת וכדאית. עם ישראל חייב לבזבז את כסםו בכדי לקנות בגדים חדשים ולבנים, להחליף את המלתחה או סתם לקנות חולצה יפה לחג.

מדי שנה ניתן לראות את אותם מוצרים ופריטים בחנויות המשתנות מעט ומי שמרוויח מכך הם רק אותם חנויות שרבים מבזבזים אצלם את כספם. האם נקנה השנה קרמים, בגדים, או סט כלים למטבח? השאלה הקבועה שגורמת לנו לבזבז לא מעט.

בסופו של דבר כולנו נפגשים באותו ערב חג, לבושים בבגדים נקיים ויפים ומביאים את המתנות ששעה עמדנו בשבילם בתור לאריזה ולתשלום, האנשים אומרים תודה, אנחנו מתשייבים לאכול ואחרי שעה של קריאת ההגדה והארוחה, קמים אומרים תודה , מפטפטים, אוכלם עוד קצת ואז נגמר הערב חג שעבדנו בשבילו כל כך הרבה, הלכנו לקניון, חשבנו על מה לקנות ועד שהחלטנו, עמדנו שעה לתשלוםף שע לאריזה ובסוף נותנים את המתנה, אומרים תודה ובזה נגמר הכל.

אטליז יואב– אז בואו ניכנס לפרופורציות, החג בהחלט חשוב וניתן בהחלט להגיע לקניונים בארץ, קניונים בתל אביב, קניונים בצפון ובהחלט לקנות מתנות אך לא צריך להיסחף ולבזבז כל כך הרבה בשביל ערב אחד. מספיק לקנות מתנה לתשומת לב כי בסופו של דבר מי שמרוויח מכך זה רק החנויות.

ניתן גם להכין מתנות יפהפות בעבודת יד או לקנות פרחים טריים ויפים עם בקבוק יין זה בהחלט יעשה את העבודה וכולם יהיו מרוצים ואף ישתו את היין המשובח שהבאתם, כמו כן ניתן לקנות את הקינוח בקונדיטוריה טעימה המציעה מבחר עוגות ועוגיות טעימות, ובכך דאגתם לקינוח וכולם יזכרו מה הבאתם.

אז שיהיה חג שמח, כשר וטעים!

About nimrod

Check Also

אייקופונים- יתרונות המסחר האינטרנטי

  כיום שאנחנו נמצאים במאה ה-21, כיום אחד הדברים שחוסכים למשקי בית בישראל מאות שקלים …