Home / הלוואות לעסקים קטנים

הלוואות לעסקים קטנים

נדלןלקיחת הלוואות נחשבת לפעולה לגיטימית ושכיחה מאוד במערכות יחסים בין אנשים לבנקים. לא תמיד אנו מצליחים לעמוד בתשלומים של כל מיני דברים ואנו נאלצים לפנות אל הבנק ולבקש ממנו עזרה במימוש הרכישה. כמובן שהבנק, מוסד ריווחי לכל דבר – לא מחלק מתנות וכאשר אנו מקבלים כסף בדמות הלוואה – אנו נדרשים גם לאחר מכן להחזיר את הכסף שקיבלנו בתוספת לריבית יפה ונכבדת.

ישנם עסקים רבים המתחילים את דרכם ומימון ותקציב אינם בדיוק מנת חלקם – על כן פונים בעלי העסק לבנקים לבקשת הלוואות לעסקים קטנים. ייתכן ולא תמיד הבנק יענה בחיוב לבקשה של הלוואות לעסקים קטנים, הבקשה עוברת שיקולים בקרב הגורמים הממונים על כך ובמידה ורוצה פוטנציאל להצלחה של העסק והחזרת התשלום יחד עם הריבית בסיכומו של עניין – הבנק יאשר את בקשת ההלוואה. מדי פעם קורים מקרים חריגים שבהם בקשות להלוואות לעסקים קטנים אינן נענות בחיוב ובעלי העסק המתחיל נשארים בידיים ריקות וללא היכולת להתחיל עם תקציב בסיסי.

הלוואה לביתתכנון העסק והרעיון – זה כל הרעיון

על-מנת שנוכיח ונמכור לאנשים שהעסק שלנו יצליח ועל-מנת שהוא באמת יצליח – אנו צריכים לדעת כיצד להציג את הדברים, אפילו כלפי הבנק בעת בקשת הלוואות לעסקים קטנים. אם לא נדע איך לדבר אל אנשים ולגרום להבין "כדאי לי להשקיע בעניין הזה, סביר מאוד שארוויח מכך" – הם גם לא יקנו או יצרכו את המוצר אותו אנו מנסים לשווק. בנוגע לכל עניין ההלוואות לעסקים קטנים יש להסתכל על הבנק בדיוק כמו אותה קונה פוטנציאלי או משקיע המתלבט אם כדאי לשים את הכסף עבור עסק כזה במטרה לקבל עליו תשואה. הבנק האומנם נוטה יותר להיענות לבקשות ולהתחשב בבקשותיהם של האנשים, אך בסופו של דבר אם תהיה לו ולו תחושה קטנה של איום על כך שהעסק לא יצליח וצפוי לפשוט את הרגל – אין שום סיכוי שיענה לבקשת ההלוואה.

הגישה בה נבוא לבקש הלוואות לעסקים קטנים יכולה לעשות את ההבדל. אם נצליח לשכנע את העומדים מולנו שעומדת בפניהם בחירה שרק תשובה אחת נכונה בה – סביר מאוד להניח שנצליח במטרה שלנו ונגייס את הכספים להם נזדקק על-מנת להפוך את העסק הקטן שלנו לדבר הגדול הבא.