בשוק כה מודרני ותחרותי כמו בימינו, עסקים רבים עושים ככל שביכולתם ומעלים כל ממחשבה יצירתית שתסייע לקידום העסק שלהם בדרך ייחודית, יצירתית ואף תחשב כשיטה מודרנית ויוקרתית. בשנים האחרונות השוק הפך ליצירתי באופן משמעותי וישנם המו טרנדים חדשים שללא ספק מוכיחים את עצמם כמוצלחים ויעילים מבחינת הפרסום והשיווק. בדיוק כמו שחלוקת מגנטים למקרר וחלוקת פליירים בשטחים ציבוריים הפכו להצלחה גדולה, כך גם הדפסת גלויות הפכו לטרנד שיווקי מוצלח ויעיל שעוד ועוד עסקים חושבים עליו על מנת לקדם ופרסם את העסק שלהם.
רואים את הצד היוקרתי
הדפסת גלויות עם מסרים שיווקיים כגון שם החברה, וצירוף של איור גרפי ייחודי עם רשימת תחומי השירות הניתנים, אינם מתאימים לכל עסק. הדפסת גלויות זו תופעה יוקרתית ולכן בדרך כלל גלויות מתאימות לעסקים המעוניינים לשדר יוקרה לציבור הלקוחות. כלומר, אם נפתחה מסעדה יוקרתית, גלריית עיצוב מודרנית או כל חנות אחרת בסגנון יוקרתי ומפואר, הרי הדפסת גלויות וחלוקתן יכולה להיות דרך מושלמת לשיווק השירות והמוצרים.
אם כבר משקיעים אז להשקיע בגדול
רושם חיובי עושה את העבודה ברוב המקרים. כאשר לקוח חש בהרגשה הפנימית כי הגלויה או הפלייר שקיבל איכותיים ושהתוכן מעניין תוכלו לדעת שעשיתם עבודה טובה. ההבדל בין גלויה לפלייר הוא העבדה שגלויה מודפסת על נייר עבה ואיכותי, ועם כבר משלמים על נייר איכותי אז כדאי להשקיע גם בעיצוב שלו. כאשר הלקוח מקבל גלויה מושקעת ויצירתית באופן אוטומטי הוא ממשיך לעיין ולהתעניין במוצרים ובשירות, כך, בשלב מסוים, כאשר אותו הלקוח יזדקק לשירות או למוצרים הוא יגיע דווקא לחנות שלכם מהסיבה שהגלויה עניינה אותו.
ובכן, אם אתם בעלי עסק יוקרתי או אם אתם מעוניינים בקרוב לפתוח עסק מפואר וייחודי, השקיעו בדברים הקטנים, הם אלו שמושכים את תשומת הלב של הלקוחות וגומרים להם בסופו של דבר להגיע דווקא לחנות שלכם מכלל החנויות. יתרה מכך, אפילו אם לא נעשתה מכירה, לפחות הם התרשמו מההיצע והשמועה תעבור מפה לאוזן. כך בזכות גלויות שקיבל עובר אורח אחד יגיע גם הלקוח השני.
Feminanci פורטל כלכלי, דעות, טיפים ורעיונות להצלחה!