Home / חדשות / תקלות במצברים בזמן שיושבים במסעדה

תקלות במצברים בזמן שיושבים במסעדה

כשיש תקלה במצבר ברכב, הרכב, פשוטו כמשמעו, לא יניע. למה? מפני שהמצבר הינו הספק הבלעדי של החשמל לרכב בין אם מדובר ברכב פרטי או מסחרי, בעל ארבעה גלגלים, שלושה או שניים ואפילו מדובר באופנוע ים, ללא מצבר תקין, לא ניתן יהיה להשתמש ברכב.

אל תדחו!

כאשר מתחילים להשמע רעשים הנשמעים כמו תקתוקים בעת ההתנעה, או שנורית החיווי של המצבר נדלקת, זהו הזמן לבדוק את המצבר ולא להזניח! הסיבה לכך היא, שאינכם רוצים לנסות להתניע את הרכב מחר בבוקר ללא הצלחה. ככל שתיקון התקלה נדחה, כך היא מחמירה והסיכוי שהמצבר יפסיק לעבוד כליל עולה משמעותית. לכן, חשוב שתגשו מייד לתיקון המצבר. ניתן למצוא מכונים להחלפת מצברים בנס ציונה, בהרצליה, תל אביב ובכל רחבי הארץ.

תחנות דלק

כאשר אנו נכנסים אל תחנות הדלק הפרוסות ברחבי הארץ, עודי התחנות מציעים לנו להרים את מכסה המנוע ולבדוק את רכיבי הרכב. ובכן, עובדי התחנות יודעים בדרך כלל לבדוק כמות של שמן ומים, אך הם אינם אנשי מקצוע בתחום מכונאות הרכב ולכן, במידה ויש חשש, ולו הקל שבקלים, מומלץ לפנות לאנשי מקצוע וחשוב שיהיו אמינים.

אמינות היא שם המשחק

כאמור, אמינותם של אנשי המקצוע היא חשובה ביותר משום שלעתים בעיה קטנה במצבר, כגון חוסר במים, עלולה להיראות כאילו יש להחליף מצבר. דבר, אשר עלותו גדולה הרבה יותר מאשר הוספת מים! לכן, כדי שלא תיכנסו להוצאות גדולות ומיותרות, חשוב לבחון את האמינות לא פחות מאשר את המקצועיות והאדיבות.

מים בששון

כאשר יש צורך במילוי המים של המצבר, יש לשים לב לא למלא אותו במים מהברז, אלא במים מזוקקים. את המים המזוקקים לא חייבים לרכוש, אלא אפשר לאגור את המים הנוזלים מן המזגן הביתי. שימוש במי ברז עלול ליצור אבנית, אשר מזיקה למצבר אפילו במסעדה בחיפה.

החלפת המצבר

החלפת מצברים בנס ציונה או בכל עיר אחרת בארץ דורשת בדיקה מעמיקה של בעל המקצוע! חשוב במיוחד לקבל המלצות ולעשות הכל על מנת שתרגישו ביטחון כאשר החשמל של רכבכם בידי אחרים.

 

About nimrod

Check Also

אייקופונים- יתרונות המסחר האינטרנטי

  כיום שאנחנו נמצאים במאה ה-21, כיום אחד הדברים שחוסכים למשקי בית בישראל מאות שקלים …