Home / חדשות / צפת העיר של רפי דואני

צפת העיר של רפי דואני

 

צפת היא אחת הערים הקסומות שיש בארץ ישראל ומהווה מוקד משיכה לתיירים רבים מהארץ והעולם ויש סיבה טובה מאוד לכך. המיקום של צפת, נוף הכנרת מצד אחד והר מירון מצידה השני, האוויר הצח וסמטאותיה הייחודיות מאפשרות לצפת להיות עיר מיוחדת במינה, עם היסטוריה עשירה עוד מימי המקרא. צפת ממוקמת במזרח הגליל על הר כנען וממנו ניתן להשקיף על הכנרת מדרום ועל הר מירון במערב כן שאם אתם מתכננים חופשה בצימר או במלון בצפת אתם יכולים לבחור איזה נוף ישתקף בחלונכם בבוקר. העיר צפת מחולקת לרובעים: הרובע החסידי, הרובע היהודי, רובע המקובלים ורובע האומנים שכחלק מהטיול מומלץ לבקר בכולם ונרחיב על כך בהמשך. אז איפה מומלץ לטייל בצפת? כאן בכתבה הבאנו לפניכם את המקומות שלא כדאי לכם לפספס בצפת. לספוג קצת היסטוריה וגם כיף והנאה, מיסטיקה וגם אטרקציות. כי חייבים ליהנות מכל העולמות. צפת מציעה שלל של חוויות לרוחניים ולמודרניים ואלו המקומות שאנו ממליצים לכם לבקר בהם כשאתם בצפת.

מקומות טיול בצפת:

מחלבות בצפת – מאיפה חשבתם שמגיעה הגבינה הצפתית המפורסמת? המוניטין של הגבינה הצפתית לא הגיעה משום מקום אלא בזכות מחלבות בצפת מעולות שמייצרות גבינה, חלקן אפילו עוד מלפני קום המדינה. מומלץ לסייר במחלבות, לראות כיצד מכינים גבינות, לטעום וליהנות. מבין המחלבות בצפת תוכלו למצוא את מחלבת גבינות המאירי ומחלבת קדוש.

הרובע היהודי בצפת: טיול קצרצר בין סמטאות הרובע היהודי של צפת,  הוא חוויה עוצמתית של תחושת המיסטיקה והאמונה שמרחפת מעל העיר. במהלך הסיור תוכלו להבחין בוודאי בצבע הכחול השולט ברחובות צפת וזאת מטעמי עין הרע, הליכה ברחובות צפת שופעת בחנויות המציעות מוצרי יודאיקה ותשמישי קדושה בעיצובים מיוחדים, בתי כנסת עתיקים, שהגדול מבינהם הוא בית כנסת אבוהב שבו ספר תורה בן 600 שנים שהביאו גולי ספרד.

קריית האומנים בצפת: קריית האמנים בצפת הייתה בשיאה בשנות ה-60. יותר מחמישים  אמנים מובילים פעלו בצפת באותה תקופה. את עבודותיהם הציגו בגלריות ובסדנאות אישיות ובתערוכה הכללית שהוקמה במסגד שבמרכז הרובע שפועלת עד היום ובו היא מציגה את יצירותיהם של גדולי צפת מכל הדורות. מומלץ מאוד להיכנס לכמה מהגלריות הרבות שנמצאות ברובע וספוג את רוח היצירה שאופפת את מבני האבן.

בנוסף לאווירה המיסטית שיש בצפת, העיר צפת היא גם מוקד תיירותי מודרני עכשווי עם שלל ענק של מקומות לינה, אטרקציות ומסעדות בצפת והסביבה.

צימרים בצפת ומקומות לינה: סוויטות אבן ספיר – בקתה מאבן עם מיקום נפלא על ההר ונוף אל הכנרת. מקום נהדר לחופשה זוגית רומנטית גלילית. בצימר ומחוצה לו יש כל מה שאפר לבקש על מנת שהחופשה בצפת תהיה שלווה ונעימה. מלון רות רימונים צפת – אם סוויטות אבן ספיר יש את הכנרת נשקפת בנוף אז מלון רות רימונים משקיף לצד אחר של צפת עם נוף להר מירון. לקום בבוקר לנוף ירוק ואוויר צפתי נקי וקריר.

רפי דואני– אטרקציות בצפת: הארץ שלנו טיולי ג'יפים – חברה המתמחה בטיולי ג'יפים בצפון ובסביבת צפת. עם מדריכים סופר מנוסים. המסלול לימודי ייקחו אתכם למסלולים עם היסטוריה יהודית ומסלולי קרבות וטבע. חוות בת יער – החווה נמצאת ביער ביריה, עם נוף לחרמון והרי הגליל. בחווה אפשר ליהנות מרכיבה חווייתית על סוסים ובמקום גם מסעדה מומלצת.

רוצים לדעת עוד על צפת? רוצים לשמוע איפה עוד כדאי לטייל ולנפוש בצפת? כנסו עוד היום לאתר I Travel Israel  או חייגו למרכז ההזמנות הטלפוני ואנו נמליץ לכם על מקומות מעולים בצפת והסביבה לחופשה מושלמת.

About nimrod

Check Also

אייקופונים- יתרונות המסחר האינטרנטי

  כיום שאנחנו נמצאים במאה ה-21, כיום אחד הדברים שחוסכים למשקי בית בישראל מאות שקלים …