פליירים רואים בכל מקום. זוהי שיטת הפרסום הנפוצה והותיקה ביותר שכולנו נתקלים בה מידי יום, וסביר להניח שמידי יום תמצאו בתיבת הדואר שלכם פלייר אחד או אפילו מספר פליירים שמנסים לשכנע אתכם לרכוש דבר כזה או אחר, לעניין אתכם בשירות כלשהו או למסור לכם מידע תעמולתי. אין ספק כי מרוב פליירים שאנו רואים מידי יום, רובנו מאסנו משיטת הפרסום הזו ופעמים רבות אנו משליכים את מרבית הפליירים שמתקבלים בתיבת הדואר שלנו ישירות לפח האשפה הקרוב.
אם כן, מדוע לפרסם בפליירים? האם שיטת הפרסום הותיקה הזו עדיין עובדת? התשובה היא כן. פרסום באמצעות פליירים מודפסים עדיין עובד, והוכחה לכך היא בדיוק אותה עובדה שהפליירים טרם חלפו מעולמנו. פליירים מודפסים ממשיכים להביא לקוחות רבים אל עסקים רבים שבוחרים להשקיע בשיטת פרסום זו, ואין שום סיבה שתוותרו על הפרסום בפליירים. מה שכן, בעידן של ימינו רווי הפרסומות ועודף הפליירים והפרסומים השונים בהם אנו נתקלים מידי יום, חשוב לוודא שהפרסום שלכם יהיה יעיל ככל הניתן, כזה שבאמת יסקרן את הלקוחות הפוטנציאליים שמקבלים את הפליירים ויגרום להם לקרוא את ההצעה שלכם ולא להשליך את הפלייר לפח באופן אוטומטי.
פליירים מעניינים ומסקרנים במיוחד יהפכו את מסע הפרסום שלכם למוצלח במיוחד. חייבים לחשוב איך הפליירים שלכם לא יראו בנאליים אלא יראו מיוחדים ומעניינים, פליירים עם טוויסט כלשהו, שיסקרנו אל הלקוח ויגרמו לו לחשוב כי מדובר במשהו מעניין ולא שגרתי. רוב הלקוחות מאסו בפרסומות נדושות, הם מתעייפים ומשתעממים מהר, ומחפשים עניין גם בפרסומות הפשוטות ביותר בצורת פליירים מודפסים שהם מקבלים בתיבת הדואר. יצירת פליירים עם טוויסט יכולה להתבטא בעיצוב גרפי מקורי במיוחד, בשורת כותרת לא שגרתית, או אפילו מצחיקה או חצופה, בצורה מיוחדת של הפליירים, ובעצם בכל אלמנט אפשרי שיבדיל את הפליירים שלכם משאר הפליירים.
מקוריות וחשיבה מחוץ לקופסא היא המפתח להצלחה של כל פרסום. אם נראה לכם שאלו רעיונות של משרדי פרסום גדולים ויקרים, הרי שמה שעובד בגדול יעבוד גם בקטן, וגם אתם יכולים למצוא רעיון שיהפוך את הפלייר שלכם למיוחד, וכזה שתופס את העין וגורם ללקוח לעצור ולהתעניין במה שיש לכם להציע. חשבו יחד עם המעצב הגרפי שלכם, עם העובדים או עם המשפחה שלכם על רעיונות שונים שיהפכו את הפליירים שלכם לכאלו שאי אפשר לעמוד בפניהם, כאלו שנראים כל כך מעניינים שכל אחד יהיה חייב לקרוא ולהבין במה מדובר. גם כאשר מפרסמים עסק שגרתי ורגיל לכל דבר, אפשר לחשוב על דרכים רבות להציג אותו באופן לא שגרתי ולהביא ליותר התעניינות והצלחה מחלוקת פליירים מודפסים.