Home / טיפים להצלחה / פוסטרים לקהל יעד צעיר לעיצוב הבית

פוסטרים לקהל יעד צעיר לעיצוב הבית

פוסטרים מודפסים לצורך פרסום, ופונים לקהל יעד שונה בהתאם למפרסם ולמטרות השיווק של המוצר, השירות או האירוע. עיצוב הפוסטר אמור להיות מכוון לקהל הספציפי אליו הוא פונה, מאחר ויצירת תחושת הזדהות של הקהל עם התמונה או המסר שעל הפוסטר, יגרום לשיווק יעיל ומוצלח יותר.

כאשר מדובר בקהל יעד צעיר, חשוב לקבוע את הגיל הספציפי. גם כאשר מדובר בילדים קטנים, שהרי ברור שהם לא אלו שרוכשים את המוצר או השירות, הם אלו שידעו לדרוש זאת מהוריהם. פרסום המכוון לילדים יכיל לרוב צבעוניות עשירה, מסר פשוט ובעיקר תמונה דומיננטית שתתפוס את תשומת ליבם ותגרום להם להזדהות ולעניין. חשוב לבחור בצבעים שמחים, ולשדר מסר של שמחה וכיף, אפילו ובמיוחד כאשר מדובר בנושא חינוכי.

מעצבי פנים בתל אביב– פוסטרים שנועדו לילדים חייבים לפנות גם להורים עצמם, ומעבר לעניין שהפוסטרים יעוררו בקרב הילדים, חשוב שיהיה מסר שישכנע גם את ההורים כי מדובר בהשקעה טובה לילדיהם, מעבר לסיפוק רצונם. למשל בהדפסה של פוסטרים להצגת ילדים, כללו בפוסטר את המסר החינוכי של ההצגה, בפרסום פוסטרים של ספר ילדים כללו את מוסר ההשכל שהילדים ירכשו מהספר, בפוסטרים המפרסמים צעצוע או משחק כללו את היתרונות שאותו משחק נותן, למשל מבחינה התפתחותית, חברתית וכו'.

קהל יעד של ילדים הוא כמו כל קהל יעד אחר. חשוב שהפוסטרים יגרמו להפצת המסר, ע"י תמונה או סלוגן קליט, יהיו בולטים לעין ויעוררו עניין. אין להמעיט בחשיבותו של העיצוב הגרפי גם כאשר הפרסום בפוסטרים מיועד לקהל הצעיר. הילדים של ימינו נולדו לתוך עולם עמוס בפרסום ולמדו לברור את הפרסומות השונות. למרות גילם הצעיר, הילדים של ימינו יודעים טוב מאוד מה הם רוצים, ולכן חשוב להקדיש מחשבה בעיצוב וניסוח הפוסטרים.

פוסטרים לילדים יכולים להיות פוסטרים להצגות ילדים, פוסטרים לחוגים שונים, פוסטרים לקייטנות קיץ, פוסטרים של מורים פרטיים, פוסטרים שמפרסמים צעצועים או משחקים, פוסטרים עבור מקומות פנאי ובילוי המיועדים לילדים, פוסטרים עבור סרטי קולנוע לילדים, ספרי ילדים, ועוד. פוסטרים צבעוניים מודפסים בבתי דפוס אופסט פול פרוצס, ומגיעים בכל גודל שתרצו, החל מגודל של רבע גיליון (A3), חצי גיליון (A2) ועד גודל גיליון (A1), הכל בהתאם למיקום הפרסום שבו תתלו את הפוסטרים. אם אינכם בטוחים איזה גודל של פוסטרים לבחור, התייעצו עם המומחים בבתי הדפוס השונים שעוסקים בהדפסת פוסטרים, רובם ישמחו לייעץ ולתרום לכם מניסיונם עם עסקים המדפיסים פוסטרים.

About nimrod

Check Also

רואה חשבון

באילו מיומנויות צריך לאחוז רואה חשבון?

יכולת עסקית – על מנת שרואה חשבון יהיה אפקטיבי בתפקיד הזה, הוא נדרש להבין את …