Home / חדשות / מסעדות איטלקיות בחיפה

מסעדות איטלקיות בחיפה

בעיר חיפה אפשר ליהנות ממגוון רחב של דברים, עתיקות, נופים, דו קיום, ים, דתות ועוד. אך גם בחיפה הולך וצומח תחום הקולינריה. כבר שנים שלא רק בתל אביב יש מסעדות טובות, העיר הצפונית שמרכזת בתוכה ואליה המון מבקרים ותיירים מציעה מגוון רחב של מסעדות מכל הסוגים והמינים, מסעדות ערביות, מסעדות בשרים איכותיות וכמובן עוד המון מסעדות, אך היום נספר לכם על מסעדות איטלקיות בחיפה. המטבח האיטלקי הוא אחד מהמטבחים הפופולריים והאהובים בארץ, המנות והטעימים מאוד האובים בקרב הסועדים הישראלים ומסעדות כאלה נפתחות ללא סוף והרמה רק הולך ועולה. כאן נספר לכם על כמה מסעדות איטלקיות בחיפה שאנחנו אוהבים מאוד.

מסעדת פסטה פקטורי היא מסעדה איטלקית המעניקה לסועדים בה חוויה איטלקית אמתית. במסעדה ניתן למצוא תפריט עשיר ומגוון של מנות כגון פסטות, פיצות, פירות ים, מרקים, בשרים יינות ועוד. המקום מתפאר בהכנת הפסטה הטרייה כל יום ושימוש מחומרי גלם טריים ואיכותיים והדבר מורגש בכל ביס שמכניסים לפה. עיצוב המסעדה מודרני וחדשני המשרה אווירה נעימה ונינוחה. אז אם בה לכם קצת איטליה מסעדת פסטה פקטורי תענה לכם על הדרישה.

מסעדת פסטו הינה מסעדה איטלקית משפחתית, השף והבעלים של המסעדה פתח את המקום אחרי אין ספור מסעות ולמידה של המטבח מארץ המגף. האוכל האיכותי העשוי מחומרי הגלם הטובים ביותר המגיע מאזורים שונים מרחבי איטליה יחד עם יין טוב ושירות חמים ולבבי יספקו לכם חוויה איטלקית אותנטית אשר תזכיר לכם למה אנחנו רוצים לחזור כל פעם חזרה לאיטליה.

רמי שקלים– מסעדת מאמא מיה, מסעדה איטלקית משפחתית הקיימת כבר מעל ל20 שנה. המסעדה שהפכה למוסד ידוע מוכר ואהוב ברחי הצפון מציעה לסועדים בה חוויה איטלקית משפחתית, המקום המעוצב כמסעדה כפרית הלקוחה מכפר נידח באיטליה יוצרת חוויה קולינארית ייחודית ורומנטית כמו שרק מסעדה איטלקית יכולה להשרות. התפריט העשיר של מגוון סוגי הפסטות, הפיצות ,הסלטים ושאר המנות עם חומרי גלם איכותיים והכנת הפסטות במקום יעניקו לכם חוויה נעימה וטעימה גם יחד.

לסיכום, בחיפה ישנם מגוון רחב של מסעדות מכל הסוגים אך אם אתם חושקים באיטליה ומחירי הכרטיסים גבוהים, אתם מוזמנים לקפוץ לאחת מהמסעדות האיטלקיות בחיפה ולהרגיש למשך שעה שאתם באיטליה. תהינו.

About nimrod

Check Also

אייקופונים- יתרונות המסחר האינטרנטי

  כיום שאנחנו נמצאים במאה ה-21, כיום אחד הדברים שחוסכים למשקי בית בישראל מאות שקלים …