Home / חדשות / מגנטים לפרסום מזון לבעלי חיים

מגנטים לפרסום מזון לבעלי חיים

מגנטים לפרסום מאפשרים ללקוח לשמור את פרטי בית העסק במקום נגיש וזמין, ובכך מבטיחים את חזרתו לאותו בית עסק לביצוע רכישות חוזרות ונשנות. מיקומם האסטרטגי של המגנטים על המקרר בבתי הלקוחות יבטיחו שבית העסק שלכם לא ישכח אלא ייחרט בזיכרונם של הלקוחות, ובשעת הצורך אלו יוכלו לפנות אליכם באופן פשוט וקל.

על גבי המגנטים מופיעים לרוב פרטים מתומצתים אודות בית העסק -שמו, מספר הטלפון ליצירת קשר, לעיתים גם כתובת אתר האינטרנט אם כי זה פחות רלוונטי, ונקודות חשובות שידרבנו את הלקוח לבצע הזמנה דווקא מאותו בית עסק, למשל בתחום המזון לבעלי חיים מתן שירות משלוחים בחינם מהווה מעלה משמעותית של בית העסק על פני המתחרים, שכן לעיתים קרובות שקי המזון שוקלים לא מעט ולקוחות רבים ישמחו לקבל אותם עד הבית ולחסוך את הטרחה של הנסיעה וסחיבת המזון.

מגנטים לפרסום חנות לציוד ומזון לבעלי חיים יכולים להיות חמודים ויפים במיוחד, ולכלול תמונות מקסימות של כלבים, חתולים או חיות אחרות שיהוו סיבה נוספת ללקוח לשמור את אותם מגנטים על המקרר בביתו, פשוט מהסיבה שהם יפים וחמודים בעיניו. לרוב יהיו אלו כמובן לקוחות חובבי בעלי חיים, אשר לרוב גם בעלים של חיות מחמד כאלו ואחרות, אשר גם אם נוהגים לרכוש את המזון מבית עסק אחר, זמינותם של אותם מגנטים על המקרר בביתם והבטחת המשלוח עד הבית יגרמו להם בסופו של דבר לנסות את בית העסק שלכם.

אל אותם מגנטים פרסומיים ניתן לצרף גם פליירים אשר יספקו מידע מפורט יותר אודות המוצרים שהנכם מציעים – פירוט של מוצרי מזון נבחרים שהנכם מציעים במחירים אטרקטיביים, מחירי היכרות מיוחדים, מבצעים והטבות שונות ימשכו את הלקוחות לנסות ולהזמין מכם, ובמידה והשירות יהיה טוב ומהיר כמובטח – לקוחות אלו יחזרו אליכם שוב ושוב בזכות אותם מגנטים שישמרו על המקרר לאורך זמן רב, אחרי שהפליירים יושלכו אל הפח.

הדפסת מגנטים לפרסום עסקים בתחום המזון לבעלי חיים כמו אטליז יואב הינה שיטה פשוטה, יעילה וזולה להרחבה משמעותית של מעגל הלקוחות של בית העסק. הדפסה וחלוקת מגנטים מאפשרת גישה ישירה אל קהל היעד של בית העסק הנמצא באזור בו הנכם נותנים שירות משלוחים. שיטה יעילה ומומלצת ביותר היא חלוקה של מגנטים בצירוף פליירים פרסומיים, שיבטיחו גם פירוט של מבצעים ומחירים של מוצרים אטרקטיביים, וגם שמירת המידע ופרטי יצירת הקשר עם בית העסק למשך זמן רב, שכן אנשים רבים שומרים מגנטים למקרר אפילו במשך שנים ארוכות.

About nimrod

Check Also

אייקופונים- יתרונות המסחר האינטרנטי

  כיום שאנחנו נמצאים במאה ה-21, כיום אחד הדברים שחוסכים למשקי בית בישראל מאות שקלים …