Home / חדשות / מגייסים חשבי שכר בזמן מיתון

מגייסים חשבי שכר בזמן מיתון

 נכון לשנה החולפת, אחד המקצועות שקיים עדיין ביקוש רחב לעיסוק בהם הוא לא אחר מאשר תחום חשבות השכר. בכל אתר אינטרנט שמציע לוח דרושים, ניתן היום למצוא ביקוש רחב לחשבי שכר, למה בעצם הביקוש עבור חשבי שכר הינו מהגבוהים במשק העבודה על אף שלצורך הכרה של חשב שכר לא צריך יותר מקורס בן מספר חודשים?

הדבר נובע מצורך בחשבי שכר בכל ארגון באשר הוא בלי הפרדה או הבדלה בין תחומי התעשיה השונים. חשבי שכר צריך פשוט בכל מקום עבודה ובכל ארגון, בין אם מדובר במפעל סוכר, חברה ממשלתית, משרד רואי חשבון, רשת מסעדות או כל תחום אחר. בכל מקום עבודה הכולל מספר עובדים, יש צורך בעובד מערך האחראי על חישוב שכר העובדים, ממש כמו שתמיד צריך רואי חשבון ומנהל חשבונות שידע להכין את מאזני החברה ודוחות הרווח והפסד.

מה צריך לדעת חשב שכר?

חשבי שכר צריכים לדעת להכיר את כל ההגבלות הקשורות לנושא השכר, בין אם מדובר בפטורים הניתנים לחלק מהעובדים בארגון בגין תשלומים למס הכנסה ובין אם מדובר ברגולציה הקשורה לביטוח לאומי. חשבי שכר לומדים במהלך קורס ההכשרה שלהם מגוון היבטים משפטיים הקשורים לדיני עבודה והתחום המשפטי הוא חלק בלתי נפרד מנושא השכר לעובדים במשק.

בין היתר, חשבי שכר מוכשרים בקורס של 6 חודשים (בדרך כלל, אך לעיתים זה יכול להיות קצת יותר או פחות), ובקורס נלמדים נושאים מגוונים סביב תחום המיסים, רגולציית המיסים במדינת ישראל, ביטוח לאומי על כל רבדיו (בהקשר של עבודה ושכר), ובמהלך הקורס התלמידים מתנסים לראשונה עם תוכנת שכר ייחודית- תוכנת ערן.

ניהול דוחות ונתונים

ומה אחרי ההכשרה?

לאחר ההכשרה והלמידה במהלך הקורס, הסטודנטים מקבלים את כל הכלים שילוו אותם במהלך עבודתם בתור חשבי שכר ומי שנותנת את הגושפנקה האחרונה הא לשכת רואי החשבון של ישראל שלקחה על עצמה להיות זאת שמרכיבה את המבחנים עבור חשבי השכר העתידיים.

אם גם אתם חושבים שתחום חשבות השכר יכול לעניין אתכם ואתם מעוניינים לעסוק בתחום מגוון, משתנה ובעל ביקוש רחב בארץ ובעולם בכלל, כדי שתתחילו עם ביצוע סקר שוק נרחב בין המכללות השונות שמציעות לימודי חשבות שכר בשלוחות שונות ברחבי הארץ. המלצות על מכללות איכותיות ובעלות מוניטין רב שנים של הכשרת חשבי שכר תוכלו לקבל בפורומים שונים באינטרנט וכמובן מבוגרי קורס חשבי שכר שעשו זאת לפניכם.

About nimrod

Check Also

אייקופונים- יתרונות המסחר האינטרנטי

  כיום שאנחנו נמצאים במאה ה-21, כיום אחד הדברים שחוסכים למשקי בית בישראל מאות שקלים …