Home / ביטוח / מבטלים טיסה לחו"ל? בדקו אם פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל שלכם מכסה את העלויות

מבטלים טיסה לחו"ל? בדקו אם פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל שלכם מכסה את העלויות

חופשה בחו"ל היא מאורע משמח, שכל המשפחה נרגשת לקראתו. ההכנות רבות – מבחירת היעד המתאים, דרך הזמנת כרטיסי הטיסה ועד לשלב האריזה. בדרך, אסור לשכוח את נושא הביטוח. אמנם כולנו מצפים ומקווים שהנסיעה תעבור בשלום, שכל המזוודות יגיעו אתנו ושכולם יהיו בריאים ומאושרים, ברם, לא תמיד זה המצב. על מנת שתהיו מוכנים לכל תרחיש, רכשו מראש ובהקדם את הביטוח המתאים.

ביטוח כבודה

 מכירים את הרגע הזה, שאתם עומדים ליד מסוף המזוודות, כל האנשים שהיו אתכם בטיסה כבר אספו את מזוודתם ופנו לביקורת הגבולות, ורק אתם עומדים שם, מחכים לשווא, והמזוודה שלכם אינה מגיעה?

אם עברתם את החוויה אי פעם, דעו שאינכם לבד – אנשים רבים עברו חוויה דומה. אמנם, התקריות הללו הולכות והופכות לנדירות יותר, אך עדיין התופעה רחבה דיה על מנת שתרכשו ביטוח המכסה את האפשרות של מזוודות נעלמות. ביטוח הכבודה תקף גם למקרים של גניבה ושל היעלמות שלא אירעו בשדה התעופה, ברם, יש לקרוא את האותיות הקטנות, על מנת שתדעו מפני מה אתם מכוסים.

ביטוח רפואי

 אם חלילה נזקקתם לטיפול רפואי בחו"ל, ההוצאות עלולות להיות כבדות: ימי אשפוז במדינות מסוימות עולים אלפי שקלים, ואם נזקקת לניתוח – המחיר מרקיע שחקים. חברות אשראי מסוימות מציעות ביטוחים חינמיים, אך עליכם לבדוק היטב מה מכסים ביטוחים אלו, ולעתים תגלו שתוספת של כמה שקלים ליום תשדרג את הביטוח שלכם עשרות מונים. ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס למשל, יבטיח לכם פיצוי מלא על טווח נרחב של מקרים ביטוחיים, ותוכלו לנפוש בלב שקט. כשאתם מבטחים עצמכם בביטוח רפואי לחו"ל, בדקו את זמני ההכשרה הנדרשים, והקפידו למסור פרטים מדויקים ומלאים לחברת הביטוח. כך תוכלו להבטיח שאם תזדקקו לכך, תקבלו תמורה מלאה לכסף ששילמתם. מסירת פרטים חלקיים או בלתי מדויקים עלולה להסתיים בשלילת תביעתכם.

ביטול טיסה

 ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס מבטיח לכם החזר כספי במקרה של ביטול נסיעתכם מסיבות בריאותיות שלכם או של אדם קרוב, עקב מוות של אדם קרוב או בשל אסונות טבע ותאונות כגון שיטפון או שריפה. קיימת נטייה לדחות את נושא ביטוח הנסיעות לרגע האחרון, אולם אין הצדקה לכך, מכיוון שבמקרים רבים נדרשת תקופת הכשרה מצד אחד, ומצד שני – ממילא אתם משלמים רק עבור הימים הנקובים בהם תהיו בחו"ל, כך שאינכם חוסכים דבר.

סוף מעשה במחשבה תחילה

 על מנת שהחופשה שלכם אכן תהיה מהנה ושהמנוחה תהיה מלאה, בטחו עצמכם מראש בביטוחים הנדרשים. ביטוח נסיעות לחו"ל ייתן מענה לכל בעיה ביטוחית בה תיתקלו, החל מביטול הטיסה מסיבות שאינן תלויות בכם וכלה באבדן מזוודה או רכוש יקר. אין צורך לחכות לרגע האחרון לביצוע הביטוח, ועדיף לבטח את עצמכם בהקדם, על מנת לפתור בעיות של תקופת הכשרה נדרשת. לא בטוח שכדאי להתפתות להצעות החינמיות של חברות האשראי. בכל מקרה – בדקו היטב את האותיות הקטנות, והעיקר – שתהיה לכם חופשה נעימה, שתצאו בשלום ותשובו בשלום הביתה.

About nimrod

Check Also

כיצד מקבלים גמלת סיעוד מביטוח לאומי?

גמלת סיעוד מגיעה לגברים ונשים תושבי ישראל שהגיעו לגיל פרישה, וזקוקים לסיוע סיעודי כי מתקשים …