Home / חיסכון / לצאת מהמינוס עוד השנה

לצאת מהמינוס עוד השנה

אם חשבון הבנק שלך נמצא במינוס באופן קבוע עלייך לדעת כי יש לכך מחיר. זה הזמן שלך לצאת מהמינוס ולהתחיל להתנהל בצורה בריאה. יש לך אפשרות לשנות את המצב עוד השנה ולחסוך מאות ואפילו אלפי שקלים. עם הכסף שייחסך כדאי לך להתנהל נכון, לחסוך וליהנות מחופש כלכלי.

מדוע זה כל כך חשוב לצאת מהמינוס?

אנשים רבים לא מבינים מדוע זה כל כך חשוב לצאת מהמינוס. הסיבה היא שהמינוס עולה הרבה כסף. כיוון שזו אינה הלוואה רשמית התחושה היא שישנה מסגרת וזה "בסדר" להיות במינוס. בפועל, חשוב מאד להבין כי יש למינוס תשלום, גם עבור המסגרת הנוספת וגם עבור הכסף שחסר בחשבון לאורך החודש.

האם זה אפשרי לצאת מהמינוס?

משפחות רבות כבר יצאו מהמינוס, גם כאלו שיש להם ילדים קטנים וגם משפחות עם מתבגרים. חשוב להבין כי זהו אינו מצב נתון שחייבים להיות בו. פעולות קטנות הן אלו שיעזרו לך לשנות את המצב הנוכחי, בלי לקחת הלוואה מהבנק או מגורם אחר.

הפעולות הקטנות שיעזרו לך לצאת מהמינוס

  • הבנה כי מדובר בחוב

חשוב מאד להבין כי מדובר בחוב לכל דבר וככל שהחוב הזה נמשך יותר זמן כך הוא מזיק לך. הוא מזיק בשני מישורים: הראשון הוא בעלויות. יש עלות גבוהה למינוס ולכן חשוב לצאת ממנו. השני הוא העמקת המינוס. אנשים שיש להם מינוס נוטים להגדיל אותו או לקחת עוד הלוואות יקרות.

  • הפחתת הוצאות שקל להפחית בהן

ישנן הוצאות אשר אפשר להפחית אותן ועם הכסף שנשאר ניתן לצאת מהמינוס. למשל, לחסוך בהוצאות התקשורת, לבדוק את הביטוחים, לערוך השוואת מחירים בין מוסכים וזו רק חלק מהרשימה.

  • הגדלת ההכנסה באופן שאינו יקשה על ההתנהלות היום יומית

סעיף זה נשמע לרבים כמסובך אך לא בצדק. ישנן דרכים שונות להגדיל את ההכנסה והמטרה היא לעשות זאת בלי לעבוד קשה מדי. כל עוד המינוס לא גדול, הדבר אפשרי וכל שצריך זה יצירתיות. ניתן לבקש לעבוד שעות נוספות או במקום זה למקור חפצים שכבר לא נמצאים בשימוש. כל מה שיכניס כסף יעזור לך לצאת מהמינוס.

About nimrod

Check Also

כיצד ניתן להגדיל את מסגרת האשראי

כיצד ניתן להגדיל את מסגרת האשראי

כמעט כולם היום משתמשים באשראי, במיוחד כאשר מדובר על תשלומים גבוהים. מה קורה במקרה בו …