Home / חדשות / כתיבת קורות חיים אבל בצורה נכונה/ יניב בלטר

כתיבת קורות חיים אבל בצורה נכונה/ יניב בלטר

 

כולנו כותבים קורות חיים, לפחות כל אלו שמחפשים עבודה. חלק גדול מאיתנו משקיע לא מעט בקורות חיים משלנו, כאשר אנחנו מעדכנים, משנים ומוסיפים כל הזמן, השאלה היא האם אנחנו בכלל עושים את זה נכון?

יניב בלטר, מומחה משאבי אנוש מסביר שהדרך הנכונה לבצע כתיבת קורות חיים היא בכלל עם מומחה, והיום אנחנו נדבר איתו על כך.

יניב למה להיעזור בשירותי מומחה?

אולי תרשו לי לשאול אתכם שאלה הפוכה, למה לא להיעזר בשירותי מומחה? מי שמגיע אלי, יכול בקלות רבה ללמוד בתוך שעה לכתוב את קורות החיים שלו בצורה מושלמת. אני לא מדבר כאן על קורסים ארוכים ויקרים, אלא על שעה אחת של השקעה בעלות 230 שקלים בכתיבת קורות חיים נכונים.

האם הקורות חיים שלכם לא שווים 230 שקלים?

קורות חיים זה דבר שאנחנו משתמשים בו כל הזמן, זה משהו שאנחנו נהיה צריכים אותו תמיד, אני ממליץ בחום גדול לכל אחד שמעוניין לתת לעצמו את האפשרות הטובה ביותר למצוא עבודה שישקיע את הסכום המצחיק הזה בכתיבת קורות חיים נכונה שיכול לעזור לבנות קורות חיים נכונים יותר לכל החיים שלכם, מסכם יניב בלטר

מה עוד צריך לדעת?

אני מאמין שהעיקר הוא להבין שאין כאן זבנג וגמרנו, אתה לא כותב קורות חיים אחד שמיועד לכולם ואתה לא כותב קורות חיים אחד כאשר אתה משתחרר וסיימת את העבודה הזו עד שאתה יוצא לפנסיה. הדברים פשוט לא עובדים ככה, מדובר במאבק תמידי, במשהו שצריך להשקיע בו כל הזמן, לטפח, לעדכן ולשנות בהתאם לשינויים שאתם עצמכם עוברים במהלך החיים אומר יניב בלטר.

איך איך שולחים קורות חיים עבור משרה רלוונטית?

יניב בלטר מספר שהדרך הנכונה היא ליצור מצב שבו אתם שולחים קורות חיים נפרדים לכל משרה שקיימת באינטרנט. למה? הסיבה לכך היא שהמעסיק לא באמת מתעניין בקורות חיים שלך. הוא רוצה למצוא את קורות החיים של האנשים המתאימים ביותר למשרה שהוא מפרסם. אתה באופן אישי לא מעניין אותו, העיקר הוא שאתה תתאים למה שהוא צריך.

לכן צריך לשנות מאוד את החשיבה שלנו בתחום חיפוש עבודה והכנת קורות החיים שלנו, לא לבדוק ולחשוב מה אנחנו עשינו בחיים ואילו משרות מתאימות לנו, אלא להדגיש את ההתאמה שלנו לכל משרה ספציפית.

במילים אחרות מסביר בלטר, אתם צריכים לנסח את קורות החיים מחדש, לכל משרה שאתם מגישים אליה מועמדות. אני לא באמת אומר לשקר ולהמציא לעצמכם דברים כדי להתאים למשרה שאתם רוצים בה כעת, זה לא הכיוון שאני מדבר עליו, מסביר יניב בלטר.

הכוונה היא שאם נניח אתם שולחים קורות חיים למשרת מנהל מכירות, אנא ממך מצא את כל הדברים שיש לך בקורות חיים שלך, שיכולים להגיד שאתם מתאימים לאותו תפקיד. כלומר למצוא את כל הניסיון הרלוונטי ואת כל התכונות המתאימות אצלכם, כדי להגיד את ההתאמה שלכם לתפקיד הספציפי הזה.

הרעיון שאני מדבר עליו אומר יניב בלטר, הוא מחשבות חדשות וכיוון חשיבה חדש על קורות החיים שלכם, הנקודה היא שאתם צריכים לדאוג לא לבנות קורות חיים מושלמים, אלא ליצור לעצמכם מנגנון של שינוי קורות החיים שלכם, לכל משרה שקיימת ואתם רוצים לשלוח אליה קורות חיים.

 

About nimrod

Check Also

אייקופונים- יתרונות המסחר האינטרנטי

  כיום שאנחנו נמצאים במאה ה-21, כיום אחד הדברים שחוסכים למשקי בית בישראל מאות שקלים …