Home / חדשות / חשיבות ההובלה הזהירה של מוצרי חשמל

חשיבות ההובלה הזהירה של מוצרי חשמל

בשעת מעבר דירה או משרד מתעורר הצורך בהובלה של מוצרי חשמל. יש לבצע זאת באופן בטוח ומקצועי. הובלתם של מוצרי חשמל גדולים ומסיביים דורשת אמנם כוח רב, אך גם ניסיון וידע.

הובלה בטוחה של מוצרי חשמל

הובלת מוצרי חשמל גדולים כמו מקררים, מכונות כביסה וכן הלאה, חייבת להיעשות על ידי חברת הובלה עתירת ניסיון. אין לסמוך על כוחו של אדם חזק בלבד למטרה זו. מוצרים אלה הם רגישים מאוד, כך שכל טעות של המוביל עלולה להסתיים בנזק למוצר שתיקונו עולה בכסף רב. לעיתים מדובר אף בגרימת נזק בלתי הפיך למוצר.

ניתוק מוקדם של המכשירים מזרם החשמל

יש לזכור לנתק מוצרי חשמל גדולים מזרם החשמל עוד לפני ביצוע ההובלה. זאת במטרה לצנן אותם, וכדי להבטיח הובלה זהירה ואחראית שתשמור על שלמותם. כמו כן גם כדי לשמור על בטיחותו של המוביל.

הגנה על מכשירי חשמל קטנים

ישנם מכשירי חשמל קטנים כמו מערבל ומגהץ. בשל קטנותם ניתן להוביל אותם ברכב הפרטי. אין צורך במשאית לשם כך, ובכך לחסוך בהוצאות ההובלה. יש להקפיד לטפל בכל מכשיר באופן מיוחד. יש לעטוף כל מכשיר בניילון בועות המכונה פץפץ. כך ניתן לשמור על שלמות המכשירים.

סכנת התחשמלות

בשעת הובלת המכשירים הקטנים ברכב צריך למנוע חיכוך בין המכשירים. דבר זה עלול לגרום לנזק בלתי הפיך למכשירים, ואף לסכן בהתחשמלות את כל הנוגע במכשיר.

בחירה בחברת הובלה עתירת ניסיון

הובלתם של מוצרי חשמל שלא נוכל להעבירם ברכבנו הפרטי, מחייבת פנייה לעזרתה של חברת הובלה. יש להקפיד לבחור בחברה עתירת ניסיון, הבקיאה בהובלת מכשירי חשמל. כמו כן ניתן גם לקבל מן החברה שירותי ביטוח ואחריות על המוצרים במשך כל ההובלה, החל מהובלתם למשאית ועד לפירוק המכשירים ואפילו הרכבתם מחדש. החברה בה בחרתם תתחייב לפצות אתכם בכל מקרה בו ייגרם נזק למכשירים כתוצאה ממחדלי ההובלה.

יש להקפיד ולא להתפשר בבחירת חברת הובלה בעלת ניסיון שגם תעדכן אתכם בכל הנתונים הקשורים בהובלת מוצרי החשמל. היזהרו ממובילים חובבנים שיתחמקו משאלותיכם. יש לתכנן את ההובלה כך שתהיה יעילה, ובמחיר הטוב ביותר עבורכם. זאת תוך הקפדה על בטיחות ההובלה של המוצרים.

About nimrod

Check Also

אייקופונים- יתרונות המסחר האינטרנטי

  כיום שאנחנו נמצאים במאה ה-21, כיום אחד הדברים שחוסכים למשקי בית בישראל מאות שקלים …