Home / חדשות / חשוב לדעת! כל הטיפים לפני שאתה מחליט לפתוח עסק משלך

חשוב לדעת! כל הטיפים לפני שאתה מחליט לפתוח עסק משלך

עסקים בצמיחה!רבים בישראל בוחרים בשנים האחרונות להפוך לעצמאיים ולנסות את מזלם בפיתוח עסק עצמאי בתחום עיסוקים. חלק ממשיכים בדרך עבודתם הקודמת, השאר מחליטים לשנות גם מקצוע וכיוון בחיים, אך המעטים הם אלו שמצליחים. לרוב, אנשים בטוחים כי פתיחת עסק הינה מלאכה פשוטה וללא סיכונים ממשיים אך לא כך הדבר, ההפך הוא הנכון והדרך להצלחה קשה וארוכה.

אספנו לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו כדי לצאת לדרך החדשה, גם לטוב וגם לרע:

  1. בכל שנה בישראל, נסגרים כ-45 אלף בתי עסק קטנים לאחר שנכשלו, מה הסיכוי שתהיה בניהם?
  2. רבים בטוחים כי שיווק הוא בזבוז כסף והכל עובר מפה לאוזן, שגיאה חמורה שמובילה להיעדר עבודה, היעדר לקוחות וכמובן מינוס ענק בחשבון הבנק.
  3. מאמצים רבים מושקעים בגיוס לקוחות חדשים. במקום זאת, מוכח כי תוכלו להרוויח יותר מלקוחות קיימים, עליכם רק להבין כיצד לעשות זאת.
  4. אי הקשבה לעובדים עשויה להוביל לחוסר בתפוקה שלהם ובעקבות כך גם לירידה בהכנסות העסק. תהיה "מעסיק טוב" אך עם היד על הדופק.
  5. אתה עסק קטן וזה פלוס אדיר! אתה מהיר וזריז יותר מכל חברה גדולה שלא תהיה. אתה יכול לבצע "שינויים" או "מבצעים" שלחברה ייקח זמן לבצע. הפוך את החיסרון ליתרון!
  6. אל תעלים מס! רבים בטוחים כי עליהם "לא יעלו" רשויות המס, אך מסתבר שכל מי שמנסה, לבסוף נתפס. האם זה שווה את ההתרסקות שלאחר מכן?
  7. אל תתנשא על הלקוח, אך אל תשתפן מולו. פעמים רבות אני רואה בעלי עסקים שמוכנים לתת ו"לבוא לקראת הלקוח" בצורה מרגיזה עד כדי כך שהם אינם מרוויחים, האם זה שווה?
  8. אל תעבוד ללא הפסקה! נכון, הקמת עסק, אתה רוצה להרוויח, אבל יש לך חיים ואולי משפחה, אל תשכח זאת!
  9. הכן תכנית עסקית ואל תשאיר אותה במגירה, היא נועדה שיפעלו לפיה.
  10. תהיה בטוח – אני עסק קטן או חברה גדולה? אל תתלבט ואל תשכח את גבולות הגזרה שלך.

רוצים לקבל עוד טיפים להצלחה? לחצו כאן וקבלו טיפים מהמומחים!

About nimrod

Check Also

אייקופונים- יתרונות המסחר האינטרנטי

  כיום שאנחנו נמצאים במאה ה-21, כיום אחד הדברים שחוסכים למשקי בית בישראל מאות שקלים …