Home / חדשות / חשבי שכר- אחראים על המיסים בחברה

חשבי שכר- אחראים על המיסים בחברה

אני רוצה במאמר היום לדבר על נקודה חשובה במשטר המיסים הקיים במדינת ישראל. המטרה היא בסך הכול להסביר למה זה כל כך חשוב לציית לחוקי המס, למה זה חשוב שיהיו אנשים מוסמכים לתפקיד שומר הסף של דיני המס ולהסביר בכמה מילים מי אמור לעשות את זה למה זה בעיה?

מצד אחד אחוז גבוה מאוד לתשלום מתוך ההכנסה, מצד שני אפשרות הוגנת מאוד וקלה יחסית להעלים מיסים. אז אלו הסיבות, חלקן מובנות מאוד וחלקן כבר קשות יותר להסבר. אולי ניתן להבין מעלימי מיסים קטנים, אך בגדול זה בעיה רצינית.

מי אלו שעוקפים את החוק?

האנשים שמתמחים בעקיפה ואכיפה של החוקים הם חשבי שכר בחברות הגדולות. אלו האנשים שיושבים על הקופה של החברה ואמורים להיות אלו ששומרים על אורווה נקייה ללא סוסים שבורחים. הבעיה היא שחסר הרבה מאוד חשבי שכר איכותיים, בעיקר כי חסר חומר אנושי איכותי שיעבוד בתחום הזה.

איך מכשירים חשבי שכר?
קורס חשבי שכר מקנה לא רק כלים שישמשו את בוגריו בעבודה אלא גם ידע נרחב שיעזור להם בעתיד בכל הקשור לקריאה נכונה והבנה של תלוש המשכורת שלהם. אחד הדברים החשובים לנו מכל הוא המשכורת החודשית שלנו, תמיד היא נראית עמוסה ב"כל טוב " ויש קושי רב בהבנה של הנתונים שמפורטים בה, כאשר סטודנט עובר קורס חשבי שכר הוא מקבל אינפורמציה הודות כל התשלומים שמתבצעים לרשויות המיסים השונות והכספים שמופרשים לקופות הגמל .

אם כן, קורס חשבי שכר הוא קורס לא ארוך וביחס לידע הרב שהסטודנט צובר במהלכו ניתן להגיד כי הקורס מכיל חומר לימוד רב מעולם הפיננסים, בסוף קורס חשבי שכר מקבלים הבוגרים תעודת חשב שכר מוסמך מהמכללה שבה הוא ביצע את הקורס. קורס חשבי שכר מיועד לאלו שיש להם נגיעה בעולם הכלכלה כגון: מנהלי חשבונות מכל דרגה שהיא, מנהלים שיש להם קשר לכל הקשור לכספים ואנשי משאבי אנוש שמעוניינים לעסוק בתחום השכר לעובדים .

קורס חשבי שכר מאפשר לקבל אינפורמציה לגבי מגוון רחב של הליכים פיננסים המתבצעים בין חברות לרשויות המיסוי השונות, בין הנושאים הנלמדים: הכנסות פטורות ממס, מס מעסיקים ומס שכר, הליכי גביה ושומה, מדרגות מס (חישוב חודשי וחישוב מצטבר ) ועוד מגוון רחב של נושאים. קיים ביקוש די גבוה לחשבי שכר וזאת הסיבה שבכל שנה ישנו מגוון של מכללות שפותחות קורס חשבי שכר ועל ידי כך מאפשרות לנו לרכוש מקצוע מאתגר ומלא עניין. כל חברה בעלת חשיבות מעסיקה היום חשב שכר שידאג לכל ענייני השכר בחברה, יש צורך בבקיאות רבה בכל נושא השכר במיוחד לאור העובדה שכל חברה רואה צורך לשמור על כל החוקים הקשורים למיסוי .

המכללה לחשבונאות ומיסים, גאה במקצועיות שלה וגאה לחנך מאות תלמידים רבים בכל שנה. אנחנו דואגים להתאים את המסלולים ואת שעות הלימוד על מנת שכולם יהיו מצטיינים .

About nimrod

Check Also

תקנות רישוי עסקים

ההיסטוריה של תקנות רישוי עסקים

אם ניסיתם להבין איך תוכלו לקבל רישיון עסק והתבלבלתם, יש לכך סיבה טובה! כאן נסביר …