Home / טיפים להצלחה / איך חברת ניקיון משרדים תורמת להצלחת העסק שלכם?

איך חברת ניקיון משרדים תורמת להצלחת העסק שלכם?

משרד נקי מונע תחלואה

 תנאי עבודה סביבתיים שאינם הולמים עסק שרוצה להרוויח קרי אבק על רהיטים, פחים מלאים, כלים בכיור המשותף ושירותים ברמת ניקיון סבירה מינוס –  עלולים להוביל למצב בו המשרד בקושי מתפקד כיוון שכל עובדיו הודיעו על העדרות עקב מחלה. משרדים שאינם מנוקים באופן קבוע עלולים להוות סכנה בריאותית לעובדים ולכן חשוב לשכור שירותי חברת ניקיון למשרדים; חברות כמו גוסקוב בע"מ, לדוגמא – המספקת שירותי ניקיון למשרדים בפתח תקווה ובכך מסייעת לבעלי העסקים לחסוך הרבה שעלול ללכת לאיבוד כתוצאה מחוסר בכוח אדם לעיתים קרובות. מלבד העובדה שיש צורך לשמור על ניקיון במשרדים כדי למנוע תחלואה נרחבת, עבודה בסביבה מטופחת ואסתטית משדרת ללקוחות מקצועיות  ומעלה את המוטיבציה של העובדים לתפוקה גבוהה יותר.

לא רק בריאות
כשאתם מקפידים על משרד מסודר ונקי כמו חדש, עם ניחוח רענן באוויר – מצב הרוח של העובדים משתפר, הלקוחות מתרשמים מכם לטובה ומגבירים את נכונותם לעשות איתכם עסקים; כך האווירה במשרד חיובית ואטרקטיבית כל עת. כדי לראות יותר פרודוקטיביות במשרד שלכם, יש לנטרל את החסימות המפריעות לאורך תקין של עבודה במהירות וביעילות. אז איך עושים את זה אתם בטח שואלים.. בקלות!

בעצם שכירת שירותי חברת ניקיון למשרדים, המספקת שירותי ניקיון מקצועיים השומרים על רמה גבוהה של תנאים סביבתיים – אתם עוזרים לעובדים שלכם לעזור לכם!

ראשית כל, הם פנויים יותר לביצוע מטלות העבודה; אין הם 'מבזבזים' זמן יקר על ניקיון הכיור, לדוגמא.

דבר שני, כשהסביבה נקייה, העובדים שלכם יהיו מרוכזים וממוקדים יותר בעבודה מה שמוביל לפרודקטיביות במיטבה!

 

חברת ניקיון משרדים בפתח-תקווה

בפתח תקווה קיים שוק מגוון ורחב של חברות ניקיון מכל הסוגים! בתים פרטיים, פוליש, בניינים משותפים ויותר מכל הסוגים – חברות ניקיון משרדים. פתח תקווה עמוסה במתחמי מסחר ועסקים רבים, לכן הביקוש לחברת ניקיון משרדים מקצועית רק עולה.

שירותים נוספים
בכדי לתת לכם, בעלי העסק, את המענה הטוב ביותר שחברת ניקיון משרדים יכולה להעניק – חפשו את אותן חברות המציעות לכם שירותים נוספים מעבר לניקיון המשרד, כגון ניהול נכסים, שירותי שמירה ועוד. חברת 'נכסי גוסקוב בע"מ' מספקת מעטפת טיפולית לכל צרכי הלקוח, החל מקשר ישיר עם דיירי הבניין, ניקיון המרחבים הציבוריים ועד לשירותי שמירה ללא נשק.

שירותי ניקיון המספקת חברת ניקיון למשרדים:

> שמירה על מראה מתוחזק של השטיחים, כולל שאיבה, שטיפה והסרת כתמים.
> ניקיון רצפות עץ ואבן.
> ניקוי רהיטים מרופדים.
> ניקוי וחיטוי השירותים.
> ניקוי החלונות.
> תחזוקה יומית של הבניין וסביבתו.
> ייעוץ לגבי אחזקת הבניין.
> שירותי מניעת מפגעים תברואתיים כדי להבטיח מניעת חדירת וירוסים או תחלואה כגון שפעת,     הנובעים מסביבה שאינה נקייה.
> שירותי ניקיון משרדים ביום או בלילה.

About nimrod

Check Also

נדלן להשקעה

מה חשוב לדעת על נדלן להשקעה?

הגעתם למסקנה שלמרות הרצון הטוב העבודה היא לא זו שתגרום לכם ליציבות כלכלית? מעוניינים להגיע …