Home / חדשות / אטרקציות בירושלים – לא מה שחשבתם

אטרקציות בירושלים – לא מה שחשבתם

מי לא ביקר בעיר הבירה שלנו? בין אם נסעתם לטיול מאורגן, טיול עם משפחה וחברים או טיול מטעם בית הספר או העבודה, אין סיכוי שלא ביקרתם באתרים הקדושים המרכזיים בעיר כמו הכותל המערבי והעיר העתיקה. אולם, בירושלים וסביבתה ניתן למצוא עוד אטרקציות רבות נוספות שמתאימות לשלל גילאים ויספקו לכם יום כיף בירושלים שלא תשכחו לזמן רב.

כבר בדרך לירושלים תבחינו בנופים הייחודיים לאזור – ההרים, העצים וכמובן האווירה הייחודית והאוויר הצלול עליו נכתב בשיר הידוע "ירושלים של זהב". בעיר עצמה וביישובים הסמוכים לה ניתן למצוא מגוון אטרקציות מהן תוכלו ליהנות על רקע הנוף המרהיב.

אם אתם חובבי יין, תוכלו לבקר באחד מהיקבים הקיימים באזור, כמו יקב שילה או יקב צפרירים. ביקבים תוכלו ללמוד על ההיסטוריה של המקום, על תהליך הכנת היין וכמובן לטעום ממנו בעצמכם ולהתרשם מהתוצר של כל העבודה הקשה שנדרשה בכדי להפיק אותו.

לאחר מכן תוכלו לסייר באזור באמצעות סגווי ולהתרשם מהנוף הירושלמי במיטבו תוך כדי נסיעה. חברת סגווי ירושלים תשמח לספק לכם הדרכה וסיוע לפני היציאה לסיור המהנה במקומות היפים ביותר בירושלים.

אם אתם מטיילים עם הילדים, אל תוותרו על האטרקציות המדליקות המתאימות לילדים. בקיפצובה הילדים ייהנו ממגוון מתקני שעשועים כמו סירות אבובים, מכוניות מתנגשות, אומגה, גשר חבלים, מתקנים מתנפחים והפתעות נוספות.

אטרקציה נוספת המתאימה לכל המשפחה היא מיני ישראל, שם תוכלו לבקר בכל האתרים החשובים בישראל ביום אחד. האתר המרשים כולל דגמים מוקטנים של האזורים המרכזיים בארץ, ומדובר בחוויה ייחודית שאסור לפספס.

יובל דנוך– בסוף היום תוכלו להירגע ולהתפנק באחד מאתרי הספא הקיימים באזור, כמו ספא רמת רחל או ספא מצודת דוד. במקומות אלו תוכלו ליהנות מטיפולים כמו עיסויים מסוגים שונים, וכן ממתקנים כמו בריכה, ג'קוזי וסאונה. מדובר בחוויה שתטעין אתכם באנרגיות מחודשות ותסגור עבורכם את יום הכיף בצורה מושלמת.

האטרקציות בירושלים יוכלו לספק לכם וגם לילדים הרפתקאות מהנות ומלמדות שמספקות הצצה למה שהיה פעם וכיצד הוא משתלב עם ההווה והעתיד. ירושלים היא עיר בעלת היסטוריה עשירה ומרתקת, אולם פניה פונות לעבר העתיד ואתם מוזמנים לקחת חלק בתהליך.

About nimrod

Check Also

אייקופונים- יתרונות המסחר האינטרנטי

  כיום שאנחנו נמצאים במאה ה-21, כיום אחד הדברים שחוסכים למשקי בית בישראל מאות שקלים …