Home / חדשות / כרטיסי ביקור ככרטיסיות

כרטיסי ביקור ככרטיסיות

כרטיסי ביקור מודפסים לרוב כאמצעי למסירת מידע בסיסי ופרטי יצירת הקשר עם בעלי עסקים ועובדיהם. לרוב צמד המילים כרטיסי ביקור מתקשר באופן אוטומטי עם אותו תוכן מוגדר מראש, ולאותה מטרה של מסירת המידע ללקוח. ואמנם, מבחינת בית הדפוס, כרטיסי ביקור הם ניירות בגודל חמש על תשע סנטימטרים, המודפסים לרוב בהדפסה צבעונית משני הצדדים, על נייר עבה יחסית בעובי של גלויה, פעמים רבות מדובר בנייר כרומו 300 גרם. כאשר חושבים במונחים של בית דפוס, ופותחים את הראש לרעיונות פרסומיים נוספים, אפשר בקלות למצוא שכרטיסי ביקור יכולים לשמש עסקים בצורות שונות ולמטרות פרסום מגוונות.

אחד הרעיונות הנפלאים ביותר שניתן ליישם בהדפסה של כרטיסי ביקור הוא יצירת כרטיסייה לעסק. כזו שמחלקים ללקוח שביצע רכישה, ותגרום לו לשמור את כרטיס הביקור ולפנות לאותו בית העסק לבצע רכישה שוב ושוב. כרטיסיה כזו אשר בית העסק מחתים או מנקב בכל פעם שהלקוח מבצע רכישה תזכה את הלקוח במתנה, מוצר חינם או כל הטבה אחרת כאשר יגיע למספר הניקובים או ההחתמות הנדרש. יצירת גרפיקה של כרטיסייה שתודפס בגודל של כרטיס ביקור תוזיל את עלויות ההדפסה שכן ברוב בתי הדפוס ניתן להזמין כרטיסי ביקור במחירים נמוכים ביותר שכל עסק יכול להרשות לעצמו, ובכך לפתוח אפיק פרסומי חדש שיגרום ללקוחותיכם לשוב ולרכוש מכם בשנית ובשלישית, ובעצם להפוך ללקוח קבוע במקום עוד לקוח מזדמן, דבר ששווה הרבה לכל בית עסק.

כרטיסי ביקור שמשמשים ככרטיסיות הוכחו עצמם בקרב עסקים רבים. כאשר חושבים על זה, כרטיסי ביקור אלו יכולים לשמש כל סוג של עסק, בין אם מדובר בתחנת דלק שמציעה מתנה או הנחה בתדלוק העשירי, בבית קפה שמציע קפה עשירי בחינם, או בקוסמטיקאית שנותנת זיכוי בטיפול העשירי או בכל בית עסק אחר. חשבו על מוצר שהולך טוב בבית העסק שלכם, כזה שאותו לקוח יכול לחזור ולרכוש שוב ושוב, וחשבו על הנחה, מתנה או הטבה שתוכלו להציע לו ברכישה העשירית. לרוב כאשר תבצע את החישוב, מתן אותה ההנחה ישתלם לבית העסק כאשר לוקחים בחשבון כי אותו לקוח כבר ביצע עשר רכישות והרווחתם עליו עשר פעמים בטרם נדרשתם לתת את אותה ההנחה או ההטבה.

מחקרים רבים הוכיחו כי שיטה זו של כרטיסיות מוחתמות היא שיטת פרסום יעילה ביותר שעובדת וגורם ללקוח לחזור בשנית אל בית העסק. טיפ נוסף שיגרום אפילו ליותר הצלחה בחלוקת כרטיסי ביקור בצורת כרטיסיות הוא לחלק ללקוח כרטיסיה שכבר הוחתמו בה ניקוב אחד או שניים. הדבר יוצר תרמית פסיכולוגית העובדת על רצון להמשכיות אצל הלקוח, שבאופן אוטומטי ירצה להמשיך בתהליך שכבר החל, מתוך תחושה שהוא כבר קרוב יותר לאותו הישג של החתמת הכרטיסייה כולה. איך עושים זאת? אם חישבתם שצריך 10 ניקובים כדי להגיע ליעד, צרו בעיצוב הגרפי מקום של 12 ניקובים והחתימו את השניים הראשונים. תופתעו לגלות כי שימוש לא קונבנציונאלי זה של כרטיסי ביקור הוא רעיון מוצלח אחת מיני רבים באמצעותו תוכלו למצוא שימוש נוסף של כרטיסי ביקור ולהפוך אותם למוצר שיווקי יעיל ומוצלח מאין כמוהו.

About nimrod

Check Also

אייקופונים- יתרונות המסחר האינטרנטי

  כיום שאנחנו נמצאים במאה ה-21, כיום אחד הדברים שחוסכים למשקי בית בישראל מאות שקלים …