Home / חדשות / זה עובד – פרסום בטלוויזיה!

זה עובד – פרסום בטלוויזיה!

עסקים רבים אשר מבקשים לצמוח ולגדול, מבקשים להגיע לעוד ועוד לקוחות, מבקשים למנף את התדמית ולהפוך לשיחת היום. אז איך עושים זאת? ובכן אחת מהדרכים היותר פשוטות, (ממש בלחיצת כפתור), היא להכניס פרסומת לטלוויזיה. כידוע כיום בכול בית יש לפחות טלוויזיה אחת ולא חסרים בתים בהם לכל ילד ומבוגר יש טלוויזיה משלו. נתונים אלו רק מבהירים כמה כוחה של הטלוויזיה גדול וכיצד היא מהווה חלק אינטגרלי מהיום יום. על כן אם מבקשים להתפרסם, זה באמת עשוי להיות קל כלחיצת כפתור, כך שפשוט יש לפנות למדיה זו.

רגע הפיק

אדריכלים בתל אביב– מי לא מכיר את הסיטואציה בה בסדרה פופולארית מגיע רגע השיא, ואז בעת המתח יוצאים לפרסומת אחת, פרסומת יחידה. כאן כמור מגיע המשפט הנצחי, “פרסומת אחת וחזרנו”.  לרוב נהוג להציג פרסומת של חברה גדולה אשר יכלה להרשות לעצמה לשלם את הסכום הגדול עבור הצמדתה לרגע המתח בתוכנית. אומנם לצד המחיר יש גם רווח כיוון שאנשים לא יעבירו ערוץ בשביל פרסומת אחת וזאת כי אנשים סקרנים לגבי הפרסומת שמעיזה להעלות את רף המתח. בנוסף לרוב גם  מדובר בפרסומת מושקעת וחדשה ועל כן מעניין לראות אותה.

מחיר ותמורה

כידוע פרסום בטלוויזיה מאוד יקר ועל כן על מנת להפיק את המרב יש לוודא שהפרסומת עושה את העובדה, שהפרסומת פונה אל הקהל הנכון, יוצרת תגובות חיוביות ומעבירה מידע חשוב ובאופן קליט ומהנה. תחום זה דורש יצירתיות, שלצדו ניסיון וידע. על כן קיימות בארץ חברות אשר תפקידן לבנות עבור אותה חברה את הפרסומת. זו יכלה להיות חברת פרסום וזו יכולה להיות חברת תדמית. השורה התחתונה שיש להשקיע ולוודא שהתוצאה הינה רצויה, שהתוצאה מוצלחת ואפקטיבית.

קצת על ערוצים

פרסום בטלוויזיה לרוב נעשה בערוצים המסחריים, (ערוץ 2 ו10), אך גם בערוצים היותר ממוקדי קהל , (למשל ערוץ 24 וערוץ הרוסית- ערוץ 9). כמו כן פרסום בערוץ הכבלים והלוויין גם אפשרי, אך בהיקף הרבה יותר קטן ובאופן פחות חופשי. לבסוף יש לקלת בחשבון שלכל בחירה יש את היתרון שלה ולכל עסק יש את השיקולים שלו.

About nimrod

Check Also

אייקופונים- יתרונות המסחר האינטרנטי

  כיום שאנחנו נמצאים במאה ה-21, כיום אחד הדברים שחוסכים למשקי בית בישראל מאות שקלים …