Home / טיפים להצלחה / תהליך עבודה נכון כאמצעי לניהול העסק

תהליך עבודה נכון כאמצעי לניהול העסק

בפרוס שנה חדשה, בעל העסק נוהג לחבוש כובע רחב שוליים ולהתאימו למגוון התפקידים שעליו לבצע: בקרה על תקציב העסק, ניהול קשרי לקוחות, ניהול החלטות, משימות, תשלומים לעובדים בכירים וזוטרים וזו רק ההתחלה. תהליך עבודה נכון המתבסס על ניהול משימות בצורה אפקטיבית, הוא הא"ב של ניהול העסק בצורה יעילה. האם ידוע לכם כמה מן התקציב מוקדש לשיווק? וכמה לרכישות? כמה הזמנות התקבלו השבוע? והאם התקציב מאפשר לקבל הזמנות חדשות? אם טרם ברורות לכם התשובות לשאלות שלעיל, תוכלו להיעזר בכלי אפקטיבי לניהול המשימות ותהליכי עבודה בעסק. כל הפרטים על מערכת ניהול רכש בענן בכתבה הנוכחית.

מגוון תכונות שימושיות במוצר אחד

נתאר יום עבודה לדוגמא בו נעשה שימוש במערכת CloudERP:

במהלך יום העבודה, מתקבלות מגוון הזמנות מספקים. מערכת ניהול העסק בענן CloudERP מפעילה ממשק אינטרנטי פשוט ומהיר לשימוש המאפשר יצירה מהירה של הזמנות וחשבוניות ושליחתן לאישור, תוך בקרה תקציבית מתמדת על ידי המורשים לכך. כל נתוני ההזמנות והרכישות, נגישים באופן ידידותי למשתמשי הקצה כך שאלו יוכלו לנהל את הרכישות בצמוד לתקציב החברה. כדי לוודא שרק המורשים יוכלו לבצע את הפעולות החשובות, ניתן ליצור הרשאות מתאימות הן עבור המנהלים והן עבור העובדים.

כך לדוגמא, כשאתם נעזרים בCloudERP, אך ורק מנהל מחלקה מסוימת (לדוגמא: מנהל מחלקת רכש) יוכל לשלוח הזמנות לספקים ולא מנהל מחלקת חשבות או גזברות. ההרשאות מאפשרות לכם לפעול ביתר יעילות ולוודא שכל אחד מן העובדים מודע לתפקידו.

תקציב המחולק עבור כל מטרה ומטרה

בהמשך היום תצטרכו לקבל החלטה על חלוקת התקציב בין המחלקות השונות. תוכנת CloudERP היא היחידה בשוק שיוצרת עבורכם עץ תקציבי, המאפשר לכם לקבל תמונה ברורה על תקציב הארגון. התוכנה יוצרת תרשים סכמטי, המאפשר לכם לראות למשל, כמה מן התקציב מוקצה להזמנות חדשות במחלקת הייצור, מחלקת הרכש, מחלקת השיווק וכדומה. כך כל אחד מהעובדים יוכל לצפות בכל רגע נתון בתקציב המשויך אליו, וידע כיצד הוא מנוצל. גם אם העובדים מפוזרים במקומות שונים ברחבי הארץ, המערכת מאפשרת לכולם חיבור אונליין בכל רגע נתון גם מהנייד. כך יכולים כל העובדים ללא יוצא מן הכלל, לצפות בתקציב הנתון ולהחליט על המהלכים בחברה, כגון: רכישות, הזמנות וכדומה, ללא צורך ברכישת מערכות ניהול יקרות.

איתור חשבוניות והזמנות

כיצד יוכל עובד מחלקת רכש לאתר הזמנה שהתקבלה במחלקה אחרת? התוכנה מתממשקת בקלות לכל מערכת מלאי קיימת להסדרת שרשרת האספקה. בתוכנה פיצ'ר מתקדם לקישור בין פריטים וההזמנות המתאימות. כמו כן, ניתן ליצור היררכיה של מיקומים ולצפות בכל הפריטים לפי מיקומם במחלקות המתאימות.

בתום תהליך העבודה המלא, הכולל יצירת הזמנות, אישור, תשלום, סריקת חשבוניות וכדומה, הנתונים מיוצאים להנהלת החשבונות של המערכת ומעובדים בצורה ידידותית לכל משתמשי הקצה. אין צורך בטלפונים למחלקות שונות בארגון או העברת חומר כתוב לספקים. המערכת מתחשבת הן בתקציב הארגון והן בנתונים האישיים של המחלקות השונות, על מנת לסייע לתהליכים הארגוניים להיות נוחים ויעילים במיוחד.

About nimrod

Check Also

נדלן להשקעה

מה חשוב לדעת על נדלן להשקעה?

הגעתם למסקנה שלמרות הרצון הטוב העבודה היא לא זו שתגרום לכם ליציבות כלכלית? מעוניינים להגיע …