Home / לייף סטייל / קניון מול חיסכון – מה אומר ההמון?

קניון מול חיסכון – מה אומר ההמון?

על פי סקרים שונים שנערכו בשנים האחרונות התברר, שלמעלה מ-2.5 מיליון ישראלים רוכשים מוצרים דרך האינטרנט, מרביתם קונים מכשירי חשמל, בעוד שאחריהם מככבים בגדים מסוגים שונים. לא מעט ישראלים מעדיפים לוותר על הליכה לקניון או לחנות בגדים ספציפית ורוכשים בגדים דרך אתר אינטרנט כזה או אחר.

כשאנחנו מדברים על קניית בגדים באינטרנט, הכוונה למגוון רחב של סוגי בגדים, החל מבגדי ערב, בגדי עבודה, בגדי ספורט, בגדים לילדים ותינוקות ועוד. עצם זה שניתן להגיע בקליק אחד לעשרות אתרי אינטרנט מכל העולם ולבחור בגדים של חברות ומותגים שונים, הופכת את הרכישה באינטרנט להרבה יותר פופולארית משנה לשנה. לכך יש להוסיף את העובדה שהרכישה באמצעות האינטרנט הפכה להיות קלה ובטוחה יותר, שכן מרבית האתרים פועלים בשפה האנגלית, מציעים אפשרויות של מידות מגוונות על פי הצורך שלנו, וכן תהליך הרכישה באמצעות כרטיס אשראי הוא מאובטח בתקנים המחמירים ביותר. לכן יותר אנשים קונים היום בגדים דרך האינטרנט מאשר בעבר.

קניית בגדים באינטרנט נעשית דרך אתרים ישראלים וכן אתרים בינלאומיים, וכפי שנוכל לראות מיד, יש לכך יתרונות רבים. האינטרנט פתח אופציה לרכישה דרך אתרים בינלאומיים, חנויות וחברות באופן ישיר מבלי שנצטרך להגיע למקום פיזי. זה נכון לגבי כל סוג של מוצר ובפרט כשמדובר על קניית בגדים. זה מאפשר לנו בחירה רחבה יותר, חוסך זמן, וחוסך עלויות.

מדוע משתלם לקנות באינטרנט ולא בקניון

בשביל להבין את הנקודה מדוע משתלם יותר לקנות בגדים דרך האינטרנט ולא בקניון, נציג שתי סיטואציות בשביל להבין את ההבדל בין השניים. בסיטואציה הראשונה, אנחנו יושבים בבית עם מזגן, מול המסך ובוחרים בגדים בצבעים ועיצובים שונים, על פי מה שנראה לנו. אנחנו יכולים לקרוא חוות דעת והמלצות על המקום, לקבל מידע על המעצב, להחליט מה נראה לנו ולבצע את הרכישה. כל זה בזמן שהילדים ישנים, האוכל מתבשל או הטלוויזיה דולקת ואנחנו שומעים מוזיקה או חדשות ברקע.

לעומת זאת, כשאנחנו רוצים לקנות בגדים בקניון, אנחנו צריכים לצאת מהבית, מה שאומר שעלינו לפנות זמן לכך, לקחת את הרכב ולחפש חנייה או לנסוע באוטובוס, לעבור מחנות לחנות עד שנמצא את מה שאנחנו מחפשים, למדוד, לחכות בתור, כל זה בזמן שיש בחנות עוד כמות גדולה של אנשים, בדיוק כמונו, אשר מעוניינים לקנות בגדים. כשאנחנו יוצאים מהחנות, סביר להניח שנהיה עייפים ורעבים, אז נרצה לאכול משהו, ומתוכנית לקנות רק בגדים, אנחנו מוצאים את עצמנו מבזבזים הרבה יותר כסף.

ברור לכל שהאופציה הראשונה הרבה יותר נעימה, יותר פשוטה, לכן יותר אנשים מעדיפים לרכוש בגדים דרך האינטרנט. קנייה בצורה כזו היא חסכונית בזמן ובכסף, מאפשרת לנו ליהנות מאפשרויות רבות יותר ומקלות עלינו את התהליך.

 

About nimrod

Check Also

צימר

צימרים בצפון- זה התענוג

ארץ ישראל המדהימה מציעה שפע אפשרויות לחופשה המושלמת בצימרים מאובזרים, יוקרתיים ומלאי כל טוב הנמצאים בליבם של הנופים והאזורים היפים בישראל החל מהצפון הרחוק ועד למדבר המדהים, לאורכה ולרוחבה של ישראל. המחירים האטרקטיביים, האטרקציות הרבות ואינספור האפשרויות מציבים כיום את הצימרים כחופשה המושלמת למשפחות, זוגות, חברים וכל אדם המחפש חופשה מהסרטים.