Home / מסחר / קורס השקעות בבורסה- כי מתארים לא עושים כסף

קורס השקעות בבורסה- כי מתארים לא עושים כסף

יותר ויותר בוגרי תואר ראשון ושני, ששכרם הולך ונשחק, לוקחים קורס השקעות בבורסה שיוציא אותם מהבוץ הכלכלי.

השכר הריאלי של בוגרי תואר ראשון נשחק ב- 7.7% בעשור ושכרם של בעלי התואר השני ב- 10.5%. זו הסיבה שבגללה בעלי תארים היום, לוקחים קורס השקעות בבורסה שיוציא אותם מהבוץ הכלכלי.

בקורס השקעות בבורסה תוכלו ללמוד רבות על שוק ההון. מה זה בכלל שוק ההון ? מה הוא כולל ? איך הוא מתנהל ? האם יש בו חוקים ? האם אפשר לשבור את החוקים ? ועד כמה ניתן להרחיק לכת, כדי לנהל תיק השקעות מנצח ?

קורס השקעות בבורסה, יעניק לכם את הרקע וההבנה על מהי בורסה ? מהם כלי ההשקעה הפיננסיים הנסחרים בה, מה מתאים לכם ספציפית ועוד. זהו ידע תיאורטי ועשיר אשר דרכו תוכלו להבין את שוק ההון ואת עולם ההשקעות בצורה הטובה ביותר. כמובן שבסופו של דבר מלבד רכישת הכלים, אתם צריכים גם זמן לאימון אישי כדי לצבור ניסיון ולהצליח בעולם ההשקעות, אבל כמו בכל תחום, בלי הכלים הבסיסיים האלה, יהיה קשה לכם מאוד להתקדם.

  • הדבר הראשון החשוב בקורס השקעות בבורסה הוא הבנת מכשירי ותהליכי ההשקעה הקיימים על יתרונותיהם וחסרונותיהם. באמצעות מודול השקעות בשוק ההון, תוכלו להכיר את ניירות הערך הנסחרים בבורסה ולהבין כיצד הם יוכלו לשמש אתכם בתיק ההשקעות שלכם.
  • הדבר השני החשוב בקורס השקעות בבורסה, הוא הגדרת המטרות. אתם צריכים לדעת ולהגדיר מראש מהי המטרה שלכם, כדי לא להיסחף ולבצע כל מיני פעולות בלהט של רגע או פיתוי. לאחר שתבינו את כלי ההשקעה שלכם, תקבעו את מסגרת ההשקעה. מהי המטרה ? מהו טווח ההשקעה, רמת החשיפה לסיכון שתרצו לקחת, ואיך תוכלו לנבא את עתידו של כל אפיק השקעה. על סמך מטרותיכם והעדפותיכם תוכלו למצוא את אפיקי ההשקעה הרצויים, הנכונים והמתאימים ביותר לכם.
  • הדבר השלישי והחשוב בלימודי קורס השקעות בבורסה הוא היכרות מעמיקה עם אסטרטגיות שונות של השקעה. תשואה לצד סיכונים. איך בוחנים כדאיות ברכישת מניות של חברה, ניסיון לנתח מגמות בשוק ועוד הרבה סגנונות ושילובים שונים.

 

  • הדבר הרביעי החשוב בלימודי קורס השקעות בבורסה הוא להכיר באופן עמוק ויסודי את כל אסטרטגיות ההשקעה והן רבות ושונות. לחלקן סיכוי תשואה וסיכון, וגם טווחי ההשקעה שלהן משתנים. למשל השקעות לטווח ארוך כגון השקעת ערך המתבססת על ניתוח פעולות חברה וקניית מניותיה במחיר נמוך מערכם הריאלי, או בשימוש באסטרטגיות של ניתוח טכני הבנויות על מגמות בשוק לטווח קצר ביותר, או אסטרטגיות של אופציות וחוזים עתידיים שהן מתוחכמות, אך יש בהן גם סיכון ניכר, למרות אפקט של גידור ועוד הרבה אסטרטגיות בסגנונות ושילובים שונים.

קורס השקעות בבורסה הוא אחד הקורסים הכי נחשקים היום, ורבים מהלומדים בו הינם בעלי תואר ראשון ושני, שיושבים על משרות מאוד נחשקות, אך צופים בדאגה אחר שכרם ההולך והנשחק עם השנים, והם לוקחים קורס השקעות בבורסה כדי להבין איך הם יכולים לעשות עוד הכנסה משלימה, וחלק מהם אך הופכים למקצועיים עד כדי כך, שהם הופכים את ההשקעה בבורסה לפרנסתם העיקרית.

המאמר בחסות: טריידמקס לימודי שוק ההון

 

 

 

 

 

About nimrod

Check Also

כיצד לבצע מסחר במטבע

מסחר במטבע חוץ

כיצד לבצע מסחר במטבע חוץ עם Metatrader 4 כפי שרובכם יודעים, Metatrader היא פלטפורמת המסחר …