Home / חדשות / נאות השרון- טיפול מסור משפחתי ומקצועי

נאות השרון- טיפול מסור משפחתי ומקצועי

 

בחירת בית הורים עבור הוריכם הסיעודיים או סיעודיים מורכבים היא תמיד לא קלה. בנים ובנות של הורים במצב סיעודי שואלים את עצמם האם כדאי להשאיר את ההורים בבית או לתת להם טיפול בעזרת בית הורים. מחקרים וסקרים שנערכו בקרב קשישים רבים מראים כי בית הורים איכותי עבור הורים שומר היטב על בריאותם של ההורים ומאריך את ימיהם. גם איכות חייהם של הורים משופרת משמעותית כאשר הם עוברים לגור בבית הורים טוב.

טיפול רפואי צמוד

בית הורים נאות השרון מציע טיפול רפואי צמוד של רופאים ואחיות מצוינים. מטפלים סיעודיים שנבדקים בקפידה וניהול מצטיין וצמוד. נאות השרון הוא בית הורים סיעודי איכותי ויוקרתי במחירים הגיוניים ובתנאים טובים. ניתן ליצור איתנו קשר כדי לקבל פרטים נוספים על מחירים ותנאים ספציפיים עבור הוריכם היקרים. כדאי להגיע אלינו ולהתרשם בעצמכם בזמן שנוח לכם מהמחלקה הסיעודית שלנו. תוכלו לדבר עם משפחות הדיירים שלנו ותוכלו לשמוע המלצות חמות על הטיפול המסור שאנו נותנים בתוך בית ההורים היוקרתי נאות השרון.

טיפולים סיעודיים איכותיים

אצלנו בנאות השרון תמצאו פתרונות סיעודיים מתקדמים עבור הוריכם. ציוד חדש ועדכני וצוות מסור ומפוקח. אצלנו בבית הורים נאות השרון יש 210 דיירים שכול אחד מטופל במסירות בהתאם למצבו הרפואי והסיעודי. אנו נמצאים בקשר צמוד עם משפחות הדיירים שלנו. אנו מדווחים דווח צמוד על מצבם של ההורים שלכם ומעדכנים אתכם באופן יום יומי כדי שתרגישו שותפים לטיפול בהוריכם. כאשר אתם מצטרפים לבית הורים נאות השרון אתם הופכים לחלק ממשפחתנו המורחבת. משפחה חמה של דאגה טיפול ועזרה.

בית הורים משפחתי

אנו יודעים כי אנו מטפלים בדייר והופכים חלק חשוב מתוך משפחתו כולה לכן אנו נוקטים במדיניות משתפת שעוטפת ומסייעת לכול משפחתו של הדייר. עוד יתרון של בית אבות נאות השרון הוא קרבתו לבית חולים השרון מה שמאפשר טיפול מידי אם חלילה יש צורך בטיפול ברמה של בית חולים. אין מקום בטוח ואיכותי יותר להוריכם יותר מאשר בית אבות הורים נאות השרון.

About nimrod

Check Also

אייקופונים- יתרונות המסחר האינטרנטי

  כיום שאנחנו נמצאים במאה ה-21, כיום אחד הדברים שחוסכים למשקי בית בישראל מאות שקלים …