Home / צרכנות / מגנים לאייפון 5 – שלא תצטרכו תיקון אייפון

מגנים לאייפון 5 – שלא תצטרכו תיקון אייפון

מכשיר האייפון 5 הוצג בפני הקהל הרחב רק לפני חודשים בודדים, אך מהר מאוד ניתן היה לראות אביזרים מסוגים שונים למכשיר זה אשר הבטיחו שיפור חוויית המשתמש והגנה למכשיר. מאמר זה יגולל בפניכם הכל אודות מגנים לאייפון 5.

הכירו את האייפון
רבים טוענים כי ככל שהמכשירים משוכללים יותר כך גם קטנים הסיכויים שמא יקרה להם משהו. דבר זה אינו נכון. השכלול של המכשירים, כמו לדוגמה האייפון 5 בא לידי ביטוי ביכולות הצילום המשופרות שלו, במסך הגדול, באוזניות האיכותיות והמשופרות, בסוללה אשר מחזיקה מעמד זמן רב ובמעבד חזק יותר מהגרסה הקודמת של האייפון, אך עדיין גוף האייפון 5 אשר עשוי מחומר אלומיניום וזכוכית מועד לפורענות ואחת התקלות הנפוצות ביותר בו הוא בעיות עם המסך, אם בגלל סדק או שבר. בשורה התחתונה ניתן לומר כי כל בעל מכשיר אייפון 5 יפעל בצורה נכונה באם ירכוש מגנים לאייפון 5.

מגנים לאייפון 5- מה צריך להיות בהם?
כאשר מדברים על מגנים לאייפון 5, הכוונה היא אל כיסויים העשויים מחומרים מסוימים אשר יכולים להבטיח הגנה מקסימאלית במקרים בהם הטלפון נופל מהידיים או מקבל מכה קלה ואפילו במקרים מסוימים למנוע צורך של תיקון אייפון. מגנים אלו בדרך כלל תורמים רבות לכל הקשור בבעיית שבר או סדק במסך. אם אתם מעוניינים במגן מסך איכותי ההמלצה שלנו היא שתוודאו כי הוא כולל את הדברים הבאים:

  • שכבות- ככל שהמגן יהיה כבד יותר, קרוב לוודאי שהוא מורכב מכמה שיותר שכבות, דבר אשר בא לטובתכם בכל הקשור אל מגן למכשיר האייפון שלכם.
  • ממברנה- אם אתם לא מבינים מה הקשר בין המושג ממברנה לבין מכשיר האייפון שלכם, נוכל לומר כי יש כאן קשר הדוק. תפקידה של ממברנה היא לשמש כרשת או קרום חדיר למחצה אשר מגן על המכשיר הסלולארי, כאן הממברנה תעניק הגנה נפלאה למסך הזכוכית של האייפון.

בנוסף, לשני אלו חשוב מאוד לוודא כי המגן אותו אתם רוכשים עשוי מחומר סופג זעזועים ומכות וכי הוא עטוף בשכבה של סיליקון (גם בפינות) להגנה מקסימאלית של המכשיר.

About nimrod

Check Also

קומקס – ניהול העסק בחכמה

קומקס – ניהול העסק בחכמה

בעזרת תוכנה כמו קומקס אשר תסייע לכם עם ניהול העיסוק ויצירת תועלת מכל הנתונים תוכלו …