Home / כלכלה / "הצלחה פיננסית שקד יועצים בע"מ" – כללים וכלים להצלחה מובטחת

"הצלחה פיננסית שקד יועצים בע"מ" – כללים וכלים להצלחה מובטחת

הדרך אל ההצלחה אינה מקרית. היא אינה תלויית- מזל, אף שטיפת מזל ודאי עשויה להעשיר את תמהיל הפעולות שצריכות להינקט בדרך אל ההצלחה. "הצלחה פיננסית שקד יועצים בע"מ" מעניקה מגוון שירותים פיננסים- כלכליים לחברות ולארגונים שונים- קטנים, בינוניים וגדולים, ומסייעת להם בהכנת מתווה מפורט של תכנון, פעולות, צעדים, מערכות וכלי ניהול הנדרשים לפעילות עסקית בשוק תחרותי.

מניפת השירותים היא רחבה, מגוונות ומקיפה את כל התחומים החיוניים ביותר לניהול עסקים: הכנת תכניות עסקיות וביצוען, בדיקות כדאיות והיתכנות כלכליות, הערכת שווי לחברות בתחומי מסחר, תעשייה והי-טק, ליווי כלכלי ובדיקות לקבלת מענקים במסגרת חוק עידוד והשקות הון ומדען, ייעוץ פיננסי שוטף למושבים ולקיבוצים, ליווי חברות בתחום בנייה בבדיקת פרוייקטים, בניית מערכות תמחור וניהול להגברת הבקרה והשקיפות- כפלטפורמה לקבלת החלטות מושכלות, הערכות שווי ובדיקת נאותות, פתרונות מימון לעסקים קטנים ובינוניים, פקטורינג (מימון חוץ בנקאי לעסקים שמחזור המכירות שלהם עולה על שישה מיליון ₪) שאינו מכביד על מסגרת האשראי ומאפשר שיפור תזרים מזומנים מהפעילות השוטפת של העסק) ,ליסינג לרכב ו… לציוד (הייאמן כי ייתכן? אכן כן!) ובניית תכנית מימון מיטבית המותאמת לחברה שלכם. ליסינג לציוד מאפשר להוזי לאת עלויות המימון ונותן מענה למי שאין ברשותם הון עצמי מספיק לרכישת הציוד: היכולת לשכור אותו ולשלם בעבורו תשלום חודשי מקלה עליהם מאוד ומשאירה בידיהם את האופציה לקנות אותו בתום התקופה במחיר מוסכם מראש.

הצוות הרב מקצועי של הצלחה פיננסית שקד יועצים בע"מ, הכולל: כלכלנים, עורכי דין, רואי חשבון ויועצים ארגוניים יוצר סינרגיה מבורכת ומועילה, המתאפשרת הודות לקיומו של מאגר ידע רב-תחומי תחת קורת גג אחת, המאפשר לחברה לנצל את כישוריו המקצועיים של כל עובד על פי תחום התמחותו.

הייעוץ של החברה את לקוחותיה השוכרים את שירותיה הוא צמוד והדוק, על פי הצורך. הצוות המורחב נותן מענה ייעודי, ממוקד ואפקטיבי, לכל צורך ולכל מצב משתנה, כאשר המעטפת המקצועית מורכבת, כאמור, מאנשים המומחים, במצטבר, בכל ההיבטים של ניהול עסקים וחברות בשוק תחרותי.

הפתרונות המיטביים מוצעים לאחר בחינה וניתוח יסודי של צרכים ויכולות ותוך מיצוי כל האפשרויות להסתייע במימון חיצוני, בנקאי וחוץ בנקאי, ובמענקים שונים המוצעים במסגרת חוק עידוד השקעות ומענקי המדען הראשי.

ההצלחות המוכחות של הצלחה פיננסית שקד יועצים בע"מ בתחום הערכות שווי, בדיקות נאותות, מימון, ליסינג, מיזוגים ורכישות, בניית מערכות תמחיר וניהול, ניהול סיכונים ומכלול שירותי הייעוץ והליווי הכלכלי- פיננסי הופכות אותה לחברה מובילה במשק הישראלי.

אם אתם שואפים להצלחה ומחויבים לה, כמו חברת הצלחה פיננסית- אתם נמצאים על קו הזינוק, על סף הצעד הראשון, לפני תחילתו. זה המקום וזה הזמן לציין ולהדגיש את חשיבות קבלת הסיוע החיוני מחברה שהצלחה הוא גם השם שלה וגם השם הנרדף שלה.

 

 

About nimrod

Check Also

תקנות רישוי עסקים

ההיסטוריה של תקנות רישוי עסקים

אם ניסיתם להבין איך תוכלו לקבל רישיון עסק והתבלבלתם, יש לכך סיבה טובה! כאן נסביר …