Home / חדשות / ביגוד- למה לשלם ביוקר?

ביגוד- למה לשלם ביוקר?

תחום הביגוד מעסיק אותנו לאורך כל שגרת היום יום שלנו. בגדים לעבודה, בגדים לבילויים, בגדים לחגים ואפילו בגדים לשינה. אז לפני שהעסק הופך ליקר במיוחד באנו לשתף אתכם במגוון טיפים ועצות איך להתלבש? ובזול!

רשתות ביגוד רבות הוקמו לאורכה ולרוחבה של ישראל. מגוון רחב של רשתות אף החלו לפעול בתחום ומציעות ביגוד יפה ואיכותי במחירים הוגנים במיוחד. אז ממה למעשה נובע השוני במחירים? רשתות הביגוד המובילות אותן נמצא כמעט בכל קניון בישראל משלמות סכומי עתק על שכירת החנות. כך למעשה כאשר קמות חנויות הביגוד באזורים פחות הומי אדם בעיר הם בראש ובראשונה משלמים פחות עבור שכירת החנות ובכך יכולים להציע מחירים אטרקטיביים במיוחד.

החומרים היקרים ביותר?
החומרים היקרים ביותר?

מחסני עודפים – כמה זה באמת משתלם?

כל רשתות הביגוד הגדולות בישראל מציעות, מלבד החנויות בקניונים כמובן, גם חנויות עודפים במרכזים שונים בארץ. הבגדים הנמכרים בחנות הינם של העונה שעברה ( את בגדי הקיץ הנוכחי תוכלו לרכוש בחנויות אלו בקיץ הבא) במחירים אטרקטיביים במיוחד המגיעים לכ 33% ממחירם המקורי בעונה. בין הפריטים השונים בחנויות העודים תוכלו למצוא מכנסי ג'ינס, דגמחים, חולצות, חולצות חג, מעילים, הלבשה תחתונה ואפילו הנעלה במחירים שוברי שוק.

כך לדוגמא מצאנו חולצה של אחת מרשתות הביגוד המובילות בישראל לגברים ונשים כאחד במחיר של 40 ₪ בלבד. מדובר בחולצה המתאימה לשגרת היום יום וכן לבילויים, חולצת קיץ נוחה במיוחד! מחירה המקורי של החולצה בחנות בקניון הסמוך לביתכם תעלה 100 ₪ ואף יותר! גם מחירי סוף עונה לא הביאו להנחות משמעותיות ובם ניתן היה למצוא את אותה החולצה בדיוק במחיר של 80 ₪ (כפול ממחירה בחנות העודפים).

בעוד המצב הכלכלי בישראל הולך ודועך וניתן לראות כי משפחות רבות בישראל בוחרות בקפידה כל קנייה וקנייה, בעיקר של מוצרים יקרים כמו בגדים. אופציות חנויות העודפים ורשתות הביגוד שאינן במרכז העיר הופכות לאטרקטיביות יותר ויותר אשר יחד עם מבצעים והנחות משמעותיות מושכות עוד ועוד לקוחות מרוצים.

About nimrod

Check Also

טבעת

טבעות אירוסין על פי היהדות

על פי המקורות, לא ניתן לראות אזכור לנושא של טבעות אירוסין, או הצעות נישואין הכוללות …